
Ve 22 hodin večer si volám se svým tajemníkem Suschim, který je tou dobou v německém městě Augsburg.
Já: “Suschi, zítra je vlastně Black Friday že? Mám taky udělat něco v e-shopu?”
Suschi: “Tvl Black Friday to je sračka, normálně tam dej 100% přirážku.”
Já: “Hej to je vlastně aji dobrej nápad. Proč bych měl jako konzultant dávat svou kůži lacino jako kdejakej pažout, co si na to jen hraje. Udělám to!”
Suschi: Přesně tak, lidi už si dnes neváží skoro ničeho, když je vše v akci 365 dní v roce. Ať si dává slevy tvoje konkurence a tím si sami podkopnou nohy. Myslí si, že to, co rozhoduje u takové služby je cena. Blbost. Je to hodnota, kterou jsi schopen předat ostatním.”
Já: “Naprosto souhlasím, i hovno za polovic je drahý.”
No a to je celý příběh ke změnám, které jsem právě provedl na webu. Šlo to celkem rychle a za hodinku bylo hotovo. Níže se můžeš pokochat obrázky, které se jisto-jistě zapíšou do marketingové historie tohoto webu.
Užijte si letošní Black Friday v Suschi stylu!

