in

Konzultace jako investice

Konzultace je pro každého, ale ne každý je ochoten investovat

Někteří z vás máte firmu, obchodujete, máte e-shop, konzultujete se zákazníky, nebo jste klikli na tento článek ze zvědavosti. Věřím v lidskou přemýšlivost, v obsah, který generuje akci. Takže jednou z věcí, které se věnuji, je masivní produkce obsahu zadarmo. Takže všichni, kteří ještě neodebíráte newsletter, který je mimochodem také zadarmo, máte velkou smůlu, protože přicházíte o nejlepší čtení u kávy v ČR. 🙂

Přemýšlím o obsahu trochu jinak, než ostatní, protože většina marketingových firem a jiných konzultačních firem používá tvorbu obsahu jako krátkou cestu k natažení nových leadů a následně rychlé akvizici v připraveném placeném modelu.

Je to jakási daň za to, že vám řeknou to, co ví. Obvykle velké množství lidí couvne, protože se nechtějí upsat ani e-mailem pro takové agresivní marketingové techniky. Z tohoto pohledu je také jasné, že se v marketingové komunitě často mluví o 1% konverzní míře. Z mého pohledu je to strašně málo a rozhodně to není známka toho, že se něco podařilo. Pokud máte 1% konverzní poměr, oslovujete 99% špatných lidí. Problém může být v umístění (positioning), segmentaci, nebo marketingové komunikaci.

Nechci tu rozjíždět celý příběh, ale jak víte, v roce 2016 jsem vytvořil tento projekt. Marketingovou show, která je opravdu pro všechny, kteří mají zájem zlepšit své podnikání, prodej a komunikaci se zákazníky. Na Youtube máte k dispozici páteční marketingové díly, úterní živé streamy, na iTunes je audio podcast s Minutovkami a na Facebooku často streamuji ranní tzv. Coffee Break (krátké živé video, kde se bavíme o aktuální situaci).

Vrátím se zpátky k tématu článku. Konzultace. Je to činnost, kterou se zabývám už od roku 2006 a za tu dobu jsem prokonzultoval tisíce hodin s klienty z mnoha různých oborů a pozic. Přesto vím, že někteří lidé nikdy konzultaci nepoptají. Vím, že to je bolestivá zpráva pro lidi z mého oboru i pro mě osobně, ale raději s vámi i tak budu sdílet své nápady a tipy a sledovat, jak vám fungují, když je vyzkoušíte pro sebe. Protože doufám v to, že mě později přestavíte někomu, kdo si konzultaci rád zaplatí. Z tohoto důvodu je omezování obsahu za peníze, pro mě osobně, bez velké přidané hodnoty. Přihlašte se k odběrům videí na Youtube a dorazte na úterní live stream v 20:00! Budu se na všechny těšit!

Facebook komentáře