Show, Blog

Nevyžádaný hovor – Cold Call analýza 1/2

V dnešním dílu si poslechnete nevyžádaný hovor, který jsem obdržel na svém mobilním telefonu. Tentokrát jsme se nezabývali otázkami:

„Odkud máte moje číslo?

„Proč mi nutíte něco, co nepotřebuji? apod.

Ale naopak jsme si zahráli roli ideálního respondenta, ze kterého se během hovoru stává tzv. „Lead“ – čili potenciální zákazník, u kterého můžeme prokazatelně obhájit pravděpodobnost k pozitivnímu nákupnímu rozhodnutí. Tato modelová ukázka slouží ke vzdělávacím účelům a jako upozornění na manipulativní techniky, které se při podobných nevyžádaných hovorech běžně vyskytují.

Napište do komentářů, jak se vám první díl líbil a příští týden se můžete těšit na závěrečný druhý díl, kde to teda bude masakr.

Předprodej webináře: Jak uspět na Facebooku (82% sleva)
0 0 0
Dnů
1 9
Hodin
1 4
Minut
5 2
Sekund