Krakonoš vs Trautenberk

Dnes se poněkud netradičně podíváme na českou klasiku: „Krkonošské pohádky“. Provedu pro vás kompletní analýzu tržního prostředí, ve kterém se pohádka natáčí a vztahů mezi zaměstnavatelem Trautenberkem a zaměstnanci Kuba, Anče, Hajnej.

Naší pozornosti rozhodně neunikne ani majetkové přiznání Krakonoše a jeho způsob hospodaření a infiltrace konkurence.

Jedná se o oddechový díl, doufám, že se zasmějete a současně vám to i něco dá 🙂 Napište prosím do komentářů, jak se vám to líbilo.

Zdroj: Československá televize (ČST), český večerníčkový televizní seriál o bájném vládci Krakonošovi natočený režisérkou Věrou Jordánovou.

3 důvody neúspěchu na sociálních sítích

3 důvody, které sabotují váš úspěch na sociálních sítích jsem vybral z nejčastějších obav, které mají velké i malé firmy a jednotlivci.

Díly, které souvisí s tímto tématem:
Iluze perfekcionismu
Trolly nekrmit! Nebezpečí ztráty času
Jak se nestát otrokem názorů ostatních

Jedná se o špatné předsudky a domněnky, které si o sociálních sítích vytváříte a potom se bojíte toho, co tam na vás třeba ani nečeká.

Konkrétní výklad uvidíte v dílu, ale napovím, že se bude jednat o perfekcionismus, trolly a řízení času. Věřím, že mnoha lidem tento díl otevře oči a zjistí, že se jejich úspěch na sociálních sítích brzdí hlavně předsudky, které si vytváří sami ve své hlavě.

Je potřeba zlomit kletbu a přizpůsobit se době, ve které žijeme. Ani Facebook, ani Youtube, ani Instagram nemůžou za to, že se vám nedaří vyniknout. Za to si můžete sami. Abyste postoupili na další úroveň, musíte zlomit 3 hlavní důvody neúspěchu na sociálních sítích.

Marketing není reklama

Dostávám asi stopadesátmiliard otázek, proč se nedaří prodat produkt, když se udělal web a zaplatila se reklama. Podnikatelé si často myslí, že mají tak fantastickou nabídku, že na ni stačí jen udělat reklamu a čekat až se jim během týdne vyprodají sklady. Přitom všem chybí plán, příprava, analýza trhu a hlavně definování toho, čím budou vynikat nad konkurencí a čím se pro zákazníka stanou variantou číslo jedna.

Je to tak časté téma, že jsem už musel reagovat a natočil jsem pro vás celý díl, ve kterém si jasně řekneme rozdíl mezi marketingem, strategií, plánováním a reklamou.

Po dnešním díle budeme mít zcela jasnou představu o tom, co je marketing a co je reklama a kde je problém, že se vám produkty neprodávají i přesto, že za reklamu platíte nemalé sumy.

TOP 10 dílů ZeptejSeFilipa

Předem bych chtěl poděkovat všem, kteří sledují tuto show a jsou aktivní v komentářích a dávají lajky. Díky vám se moje práce dostane i k dalším lidem a za to vám moc děkuji.

V tomto dílu jsem sestříhal nejlepší okamžiky z vybraných 10 podle mě nejlepších dílů, které jsem kdy na ZeptejSeFilipa natočil. Mrkneme se také na nejlepší komentáře, které budu číst.


TOP 10 dílů:

➜ 0:45
10 PRAVIDEL ÚSPĚCHU – ZeptejSeFilipa (37. díl)

➜ 2:19
PRACOVNÍ POHOVOR LEVOU ZADNÍ A PRAVOU PŘEDNÍ – ZeptejSeFilipa (41. díl)

➜ 6:00
JAK NEBÝT OTROKEM NÁZORŮ OSTATNÍCH – ZeptejSeFilipa (49. díl)

➜ 9:07
DESATERO ÚSPĚŠNÉHO PRODEJE – ZeptejSeFilipa (53. díl)

➜ 11:44
JAK ZASTAVIT KNOW-HOW UPÍRY – ZeptejSeFilipa (71. díl)

➜ 16:48
JAK SE VYHNOUT TOXICKÝM LIDEM – ZeptejSeFilipa (101. díl)

➜ 19:54
KOUZLA V CENÍKU – ASYMETRICKÁ DOMINANCE – EFEKT VOLAVKY – ZeptejSeFilipa (102. díl)

➜ 24:07
JSI ŽEBRÁK NEBO OBCHODNÍK? ZeptejSeFilipa (129. díl)

➜ 27:32
JAK RYCHLE ZÍSKAT NOVÉ ZÁKAZNÍKY – ZeptejSeFilipa (132. díl)

➜ 32:24
PRAVDA O MOTIVACI – ZeptejSeFilipa (133. díl)

Na trhu práce nejsou lidi, mám řešení

Dnes se podíváme na statistiku české a slovenské republiky ve vztahu k výši průměrných mezd/platů ICT pracovníků a rozdílů ohodnocení mužů a žen.

Dáme si do souvislostí více věcí, které mohou ovlivňovat trh práce, odliv pracovních sil, nastavení politiky a socio-demografické vlivy.

Najdeme také řešení pro českou ekonomiku ve vztahu s chybějící pracovní silou v ICT odvětví. Trh práce bude mít naději.

Statistické zdroje: http://www.statistikaamy.cz