in

SEO a 301 redirect: 3. díl

Stav SEO 2 týdny po přesunu domény

seo-a-redirect-301-3dil

SEO a redirect 301 dva týdny po přesunu

Pro ty, kteří čtou tento článek jako první a nečetli od prvního dílu: SEO a 301 redirect: 1. díl, vysvětlím stručně o co jde. Od začátku roku 2016 jsem provozoval tento web na doméně http://www.zeptejsefilipa.cz (dále jen web A) a dne 6. 6. 2016, jsem koupil doménu http://zsf.cz (dále jen web B), na kterou jsem vše z původního webu přesunul. Použil jsem přesměrování 301 a nyní měřím, co se stane s pozicemi ve vyhledávačích u obou webů.

Vytvoření landing page na webu (A)

Web (A) dostal v tomto týdnu novou podobu. Samozřejmě jsem ponechal přesměrování starých URL na nové, které jsou na webu (B). Landing page webu (A) jsem také nově přesměroval z www verze na verzi bez www.

http://www.zeptejsefilipa.cz ➜ http://zeptejsefilipa.cz

Pozice webu (A) pro Google

Porovnání období 28. 6. 2016 s 7. 6. 2016 (platí pro všechny statistiky níže). V Google vidíme výrazný propad na klíčové slovo „marketingový trychtýř“, co se na přesunutém webu (B) již zaindexovalo na 13. pozici. Podobně jako u ztracených pozic, které se nyní začínají objevovat u webu (B), ale ne všechny. Například momentálně došlo k úplné ztrátě pozic na klíčové slovo „Filip Novák“ a „facebook návštěvnost“. Klíčové slovo „návštěvnost z facebooku“ si po přesunu na nový web výrazně pohoršilo rank ze 7. na 19. pozici. Jedná se ale o (nedůležité) klíčové slovo s nízkou mírou vyhledávání.

google-pozice-29.6.2016zeptejsefilipa-cz

Pozice webu (A) pro Seznam

seznam-pozice-29.6.2016zeptejsefilipa-cz

Pozice webu (B) pro Google

Zelený symbol „plus“ znamená získání nových pozic.

google-pozice-29.6.2016zsf-cz

Pozice webu (B) pro Seznam

Seznam zatím pouze načnul viditelnost na brandové výrazy. Nic dalšího se za 2 týdny po redirectu nestalo.

seznam-pozice-29.6.2016zsf-cz

Indexace webu (B)

Indexace vypadá v pořádku (přibyly 2 další stránky od minulého týdne), stránky se postupně zapisují do indexu. O mnoho pomalejší je to s indexem obrázků, ale je zde také znatelný progres.

submit-sitemap-google-webmaster-tools2

Vzhled landing page webu (A)

Vzhled jsem pojal kreativně. Město Brno v mlze, zasněžený design a všeříkající claim:

Marketingové výsledky v mlze? Zamrzla komunikace na Facebooku? Chcete aby lidé méně prohlíželi, ale více nakupovali? Nastartuji váš marketing!

zeptejsefilipa-landing-page-marketing-show

Vzhled webu (B)

Pro evidenci, přikládám i aktuální vzhled webu k 29. 6. 2016.

zsf-marketing-show

Facebook komentáře

Co si o tom myslíš?

0 points
Upvote Downvote