

V tomto článku rozebereme důvody, pro nové seřazení cen v ceníku členství.
Varianta A
- Sestupné řazení cen v horizontálním ceníku.
Varianta B
- Vzestupné řazení cen v horizontálním ceníku.
Závěr AB testu ceníku
Zvolil jsem variantu A.
Často se v ceníku objevují položky, které začínají od nejnižší ceny k nejvyšší. To ale může upozadit výhody nejvyššího členství. Proto jsem zvolit opačnou taktiku tak, aby byly exkluzivní výhody nejvýraznější a na prvním místě. Díky tomu se nový fanoušek může rozhodnout a hned na prvních řádcích ceníku seznámit s tím, o co přijde, když si vybere levnější členství, které některé exkluzivní výhody neobsahuje.
Ze stejného důvodu volím v tabulkové cenotvorbě řazení výhod od nejsilnější po nejběžnější. Kdyby tomu bylo naopak, riskoval bych, že můj čtenář nedočte všechny výhody až do konce a neseznámí se s nejsilnějšími argumenty, proč zvolit nejvyšší úroveň členství. Jednoduše by pak mohl zvolit levnou variantu a říct si “To mi asi stačí”.
Na konci dne je stejně důležité, zda nabízíš svým zákazníkům hodnotu, která převyšuje vydané finance, ale jde také o to, jakým způsobem tyto hodnoty prezentuješ. To může být zlomovým bodem v tom, zda tvé marketingové výzvy uspějí, nebo ne.
