Analýza Facebook stránky konkurence

980 

Tento exkluzivní produkt je možné v eshopu zakoupit pouze do 14.09.2017. Po tomto termínu budou služby spojené s detailní analýzou Facebook profilů poskytovány pouze klientům s měsíční správou. Při zájmu o dlouhodobé služby mě kontaktujte.

Zákaznická podpora
Katalogové číslo: 2788 Kategorie: Štítek:

Product Description

Popis analýzy Rozsah
KPI přehled ✔️
Nejlepší typy příspěvků za rok ✔️
Roční aktivita na Facebooku ✔️
Nejvíce lajkované příspěvky ✔️
Nejvíce sdílené příspěvky ✔️
Nejvíce komentované příspěvky ✔️
Jména nejaktivnějších fanoušků ✔️
Aktivita fanoušků na dalších stránkách ✔️
Nejlepší Facebook videa ✔️
Nejpoužívanější hashtagy ✔️
Nejpoužívanější slova ✔️
Nejpoužívanější zdroje ✔️

Získejte informace o tom, co funguje vaší nejsilnější konkurenci na Facebooku a inspirujte se od nich! Díky Analýze Facebook stránky konkurence získáte hodnotná data, která můžete prakticky využít. Navíc tyto detailní statistiky nemusí znát ani vaše konkurence!

Podmínky pro realizaci zakázky

Pro plnohodnotnou realizaci reportu je nutné splnit tyto pravidla:

  • Aktivita: minimálně 1 příspěvek za měsíc.
  • Počet fanoušků: více jak 100 fanoušků.
  • Historie: Facebook stránka je v provozu minimálně 1 měsíc.

Proč je nutné splnit podmínky pro realizaci zakázky? Hlavním účelem reportu je, aby k něčemu byl a aby se zpracovával na vaši nejlepší konkurenci v oboru. Zaměříme se na TOP Facebook stránky konkurence a z těch pro vás zjistíme co funguje.

Co vše se dozvíte z reportu? (vzorový report)

Celý vzorový report níže je zpracován pro Facebook stránku ZeptejSeFilipa.

KPI přehled

Nejlepší typy příspěvků za zvolené období

Z reportu bude zřejmé, kolik příspěvků se během roku publikovalo a o jaký typ se jednalo. Z konkrétního reportu pak vyplyne jak moc se dařilo určitému typu příspěvků, kolik se průměrně lajkuje, komentuje a sdílí.

Aktivita na Facebooku

Zhodnotíme, ve které dny probíhala nejčastěji aktivita a jaká je denní frekvence publikování nových příspěvků.

Nejvíce lajkované příspěvky

Co se nejvíc lajkovalo.

Nejvíce sdílené příspěvky

Co se nejvíc sdílelo.

Nejvíce komentované příspěvky

Co se nejvíc komentovalo.

Jména nejaktivnějších fanoušků

Je velmi dobré znát konkrétní fanoušky, kteří jsou na Facebook stránce konkurence nejaktivnější.

Marketingový potenciál: Co takhle přetáhnout konkurenci jejich nejaktivnější fanoušky?

Aktivita fanoušků na dalších stránkách

Tento graf vám odkryje další stránky, kde jsou fanoušci konkurence aktivní. Je dobré zvážit, zda by šla s některou takovou skupinou udělat spolupráce. Z tohoto grafu se můžete dozvědět zajímavé informace o chování cílové skupiny konkurence. Například jakou banku mají rádi, jaké magazíny čtou a jaké další Influencery sledují.

Komerční příležitost: Díky tomuto grafu máte jasno, kterou značku můžete oslovit pro komerční, nebo jinou spolupráci. Fanoušci konkurence znají produkt případného partnera, což je dobrý start. Mohou tedy lépe reagovat na reklamní kampaň, pokud dobře promyslíte, proč je vybraný partner vhodný ke spolupráci.

Nejlepší Facebook videa

Zjistíte, která videa konkurenci nejvíce fungovala během roku.

Nejpoužívanější hashtagy

Nejpoužívanější slova

Nejpoužívanější zdroje

Export výkonu všech příspěvků během zvoleného období v přehledné tabulce (Excel)

Analýza konkurence obsahuje kompletní export dostupných statistik z příspěvků konkurenční Facebook stránky. V tabulce si můžete snadno filtrovat, které příspěvky jsou nejvíc lajkované, sdílené, komentované a další.

Ukázkový report na dotaz.