Analýza Facebook stránky vlastní

680 1,280 

Tento exkluzivní produkt je možné v eshopu zakoupit pouze do 14.09.2017. Po tomto termínu budou služby spojené s detailní analýzou Facebook profilů poskytovány pouze klientům s měsíční správou. Při zájmu o dlouhodobé služby mě kontaktujte.

Zrušit výběr
Zákaznická podpora
Katalogové číslo: 2776 Kategorie: Štítek:

Product Description

Popis analýzy Základní (hloubka statistiky půl roku) Rozšířená (hloubka statistiky 1 rok)
KPI přehled ✔️ ✔️
Kdy jsou fanoušci online ✔️
Nejlepší typy příspěvků ✔️ ✔️
Dosah příspěvků podle typu ✔️ ✔️
Aktivita na Facebooku ✔️ ✔️
Nejvíce lajkované příspěvky ✔️ ✔️
Nejvíce sdílené příspěvky ✔️ ✔️
Nejvíce komentované příspěvky ✔️ ✔️
Jména nejaktivnějších fanoušků ✔️
Aktivita fanoušků na dalších stránkách ✔️
Výkon Facebook videí ✔️
Nejlepší Facebook videa ✔️
Nejpoužívanější hashtagy ✔️
Nejpoužívanější slova ✔️
Nejpoužívanější zdroje ✔️
Export příspěvků v Excel tabulce ✔️

Jedná se o report všech zásadních metrik o výkonu vaší stránky, o vašich fanoušcích a příspěvcích, které jsou nad rámec běžně dostupných statistik z Facebook Insights.

Dozvíte se míru angažování fanoušků, nejlepší časy pro publikování příspěvků, nejlepší témata, typy příspěvků a další praktické informace.

Podmínky pro realizaci zakázky

Pro plnohodnotnou realizaci reportu je nutné splnit tyto pravidla:

  • Aktivita: přidáváte minimálně 1 příspěvek za měsíc.
  • Počet fanoušků: máte více jak 100 fanoušků.
  • Historie: Facebook stránka je v provozu minimálně 1 měsíc.
  • Přístup Analytik: poskytnete přístup ke statistikám. Návod: Facebook role Analytik – udělení přístupu

Proč je nutné splnit podmínky pro realizaci zakázky? Hlavním účelem reportu je, aby k něčemu byl a dozvěděli jste se o své stránce něco nového. Pokud stránka nemá dostatečnou aktivitu, nebude dostatečné množství dat ke zpracování statistiky. V případě, že na Facebook stránce začínáte, můžeme se zaměřit na konkurenční Facebook stránky a z těch se naučit co funguje. Pokud máte zájem o analýzu konkurenčních stránek, kontaktujte mě.

Co vše se dozvíte z reportu? (vzorový report)

Celý vzorový report níže je zpracován pro Facebook stránku ZeptejSeFilipa.

KPI přehled

Kdy jsou fanoušci online

Zjistíte, kdy jsou fanoušci vaší Facebook stránky online. V tuto dobu je pak nejlepší naplánovat vaše příspěvky.

Nejlepší typy příspěvků za rok

Z reportu bude zřejmé, kolik příspěvků se během roku publikovalo a o jaký typ se jednalo. Z konkrétního reportu pak vyplyne jak moc se dařilo určitému typu příspěvků, kolik se průměrně lajkuje, komentuje a sdílí.

Roční dosah příspěvků podle typu

Roční aktivita na Facebooku

Zhodnotíte, ve kterých dnech probíhala nejčastěji aktivita a jaká je denní frekvence publikování nových příspěvků.

Nejvíce lajkované příspěvky

Co se nejvíc lajkovalo během roku.

Nejvíce sdílené příspěvky

Co se nejvíc sdílelo během roku.

Nejvíce komentované příspěvky

Co se nejvíc komentovalo během roku.

Jména nejaktivnějších fanoušků

Je velmi dobré znát konkrétní fanoušky, kteří jsou na vaší Facebook stránce nejaktivnější. Právě díky rozšiřování základny skalních fanoušků může vaše stránka růst a získávat nové fanoušky, kteří budou inspirováni vaším obsahem.

Marketingový potenciál: Co takhle odměnit své nejaktivnější fanoušky nějakým dárkem?

Aktivita fanoušků na dalších stránkách

Tento graf vám odkryje další místa, kam vaši fanoušci chodí. Je dobré zvážit, zda by šla s některou takovou skupinou udělat spolupráce. Část vašich fanoušků v těchto skupinách je a proto je zde dobrá příležitost upevnění Brandu, pokud vás uvidí i tam. Z tohoto grafu se také můžete dozvědět zajímavé informace o vaší cílové skupině ve vaší komunitě. Například jakou banku mají rádi, jaké magazíny čtou a jaké další Influencery sledují.

Komerční příležitost: Díky tomuto grafu máte jasno, kterou značku můžete oslovit pro komerční, nebo jinou spolupráci. Vaši fanoušci znají vás, i produkt případného partnera, což je dobrý start. Mohou tedy lépe reagovat na reklamní kampaň, pokud dobře promyslíte, proč je vybraný partner vhodný ke spolupráci.

Výkon Facebook videí

Analýza Facebook videí nahraných na vaší stránce.

Nejlepší Facebook videa

Zjistíte, která videa na vaší Facebook stránce nejlépe fungovala během roku.

Nejpoužívanější hashtagy

Nejpoužívanější slova

Nejpoužívanější zdroje

Export všech příspěvků během zvoleného období v přehledné tabulce (Excel)

Rozšířená analýza obsahuje kompletní export všech statistik výkonu příspěvků vaší Facebook stránky. V tabulce si můžete snadno filtrovat, které příspěvky jsou nejvíce lajkované, komentované, sdílené, jaké organické, placené, nebo virální imprese získaly, kolikrát se kliklo na fotku, video, nebo odkaz a další.

Kompletní export výkonu příspěvků stránky ZeptejSeFilipa k náhledu zde:

Takto může vypadat i váš report stránky, pokud si objednáte rozšířenou analýzu výkonu.

Další informace

Termín zhotovení

3 – 10 dnů (dle aktuálního vytížení)

Rozsah analýzy

Základní (680 Kč), Rozšířená (1 280 Kč)