Analýza Facebook stránky

500 

Produkt je dnes za zaváděcí cenu!

Zákaznická podpora
Katalogové číslo: 2776 Kategorie: Štítek:

Product Description

Jedná se o report všech zásadních metrik o výkonu vaší stránky, o vašich fanoušcích a příspěvcích, které jsou nad rámec běžně dostupných statistik z Facebook Insights.

Dozvíte se míru angažování fanoušků, nejlepší časy pro publikování příspěvků, nejlepší témata, typy příspěvků a další informace.

Podmínky pro realizaci zakázky

Pro plnohodnotnou realizaci reportu je nutné splnit tyto pravidla:

  • Aktivita: přidáváte minimálně 1 příspěvek za měsíc.
  • Počet fanoušků: máte více jak 100 fanoušků.
  • Historie: Facebook stránka je v provozu minimálně 1 měsíc.
  • Přístup Analytik: poskytnete přístup ke statistikám. Návod: Facebook role Analytik – udělení přístupu

Proč je nutné splnit podmínky pro realizaci zakázky? Hlavním účelem reportu je, aby k něčemu byl a dozvěděli jste se o své stránce něco nového. Pokud stránka nemá dostatečnou aktivitu, nebude dostatečné množství dat ke zpracování statistiky. V případě, že na Facebook stránce začínáte, můžeme se zaměřit na konkurenční Facebook stránky a z těch se naučit co funguje. Pokud máte zájem o analýzu konkurenčních stránek, kontaktujte mě.

Co vše se dozvíte z reportu? (vzorový report)

Celý vzorový report níže je zpracován pro Facebook stránku ZeptejSeFilipa.

Kdy jsou fanoušci online

Zjistíme, kdy jsou fanoušci vaší Facebook stránky online. V tuto dobu je pak nejlepší naplánovat vaše příspěvky.

Nejlepší typy příspěvků za rok

Z reportu bude zřejmé, kolik příspěvků se během roku publikovalo a o jaký typ se jednalo. Z konkrétního reportu pak vyplyne jak moc se dařilo určitému typu příspěvků, kolik se průměrně lajkuje, komentuje a sdílí.

Roční dosah příspěvků podle typu

Roční aktivita na Facebooku

Zhodnotíme, ve které dny probíhala nejčastěji aktivita a jaká je denní frekvence publikování nových příspěvků.

Nejvíce lajkované příspěvky

Co se nejvíc lajkovalo během roku.

Nejvíce sdílené příspěvky

Co se nejvíc sdílelo během roku.

Nejvíce komentované příspěvky

Co se nejvíc komentovalo během roku.

Jména nejaktivnějších fanoušků

Je velmi dobré znát konkrétní fanoušky, kteří jsou na vaší Facebook stránce nejaktivnější. Právě díky rozšiřování základny skalních fanoušků může vaše stránka růst a získávat nové fanoušky, kteří budou inspirováni vaším obsahem.

Aktivita fanoušků na dalších stránkách

Tento graf vám odkryje další místa, kam vaši fanoušci chodí. Je dobré zvážit, zda by šla s některou takovou skupinou udělat spolupráce. Část vašich fanoušků v těchto skupinách je a proto je zde dobrá příležitost upevnění Brandu, pokud vás uvidí i tam. Z tohoto grafu se také můžete dozvědět zajímavé informace o vaší cílové skupině ve vaší komunitě. Například jakou banku mají rádi, jaké magazíny čtou a jaké další Influencery sledují.

Komerční příležitost: Díky tomuto grafu máte jasno, kterou značku můžete oslovit pro komerční, nebo jinou spolupráci. Vaši fanoušci znají vás, i produkt případného partnera, což je dobrý start. Mohou tedy lépe reagovat na reklamní kampaň, pokud dobře promyslíte, proč je vybraný partner vhodný ke spolupráci.

Statistika z Facebook stránky ZeptejSeFilipa.