Cenotvorba u služeb

1,210 

Zakoupeno 12x

Obsah kurzu:

  1. První fáze cenotvorby – jak vypočítat celkové náklady na zhotovení?
  2. Druhá fáze cenotvorby – jakou cenu zákazník očekává a co je pro něj pod cenou, co je drahé a co je dobrý obchod?
  3. Třetí fáze cenotvorby – kolik peněz je zákazník připraven uvolnit a kde se nachází strop jeho rozpočtu?

Úroveň znalostí: Pro absolvování kurzu není potřeba žádné předchozí odbornosti.

Zákaznická podpora
Kategorie:

Product Description

Jak víte, že máte dobře nastavenou cenu za své služby? Není ceník proti vám? Už se vám stalo, že po vás někdo chtěl slevu, ale kdyby jste mu ji dali, moc byste už nevydělali?

Zákazníci vám totiž nikdy neřeknou, že jste pod cenou a že by vám měli zaplatit víc. Tohle se stane jen když máte cenu příliš nad jejich očekávání a oni ji budou chtít snížit.

Určení správné ceny není tipovací soutěž, ale proces, který vás naučím a už nikdy nebudete dávat blbé ceny.

Obsah kurzu

PořadíNázevČas
1.

Úvod do cenotvorby

0:21
2.

První fáze cenotvorby – jak vypočítat celkové náklady na zhotovení?

5:00
3.

Druhá fáze cenotvorby – jakou cenu zákazník očekává a co je pro něj pod cenou, co je drahé a co je dobrý obchod?

5:00
4.

Třetí fáze cenotvorby – kolik peněz je zákazník připraven uvolnit a kde se nachází strop jeho rozpočtu?

5:00

Pro koho je kurz určen

Kurz je pro všechny podnikatele, kteří účtují svým klientům za služby, které přímo nabízí, nebo které jsou součástí dodání, nebo zhotovení produktu.

  • grafici, designeři,
  • vývojáři webů a aplikací,
  • konzultanti,
  • výživoví a fitness poradci,
  • právníci,
  • produkty šité na míru,
  • IT specialisté na volné noze,
  • módní poradci,
  • výrobci produktů, které lze škálovat (např. přidávat vylepšení navíc, lepší materiály, apod.)

Celková délka kurzu: 15 min. 21 sec.

Video kurzem vás provede Filip Novák