Co kdybys už konečně věděl, na jaké příspěvky budou fanoušci tvé Facebook stránky zaručeně reagovat?
Přestaň ztrácet čas metodou pokus/omyl, když existuje lepší řešení. Facebook Industry Report!
Díky tomtuto průzkumu konkurence mezi Facebook stránkami zjistíš, které příspěvky fungují, které mají nejvíc lajků, komentářů a sdílení. To vše v přehledné excel tabulce, ve které si vyfiltruješ ty nejúspěšnější příspěvky od své konkurence a rovnou si zobrazíš, o které konkrétně příspěvky šlo.
Tohle je tahák, o kterém se tvá konkurence nesmí dozvědět! Získej Facebook Industry Report a začni dělat Facebook marketing bez jediné koruny v reklamě ještě dnes! Získej sledovanost a reakce od fanoušků, kteří se na tvou stránku naučí vracet, protože zde bude obsah, který je baví.
Pošli mi žádost o zhotovení FIRu (Facebook Industry Reportu) a pošli až 50 Facebook stránek k analýze jejich výkonu. Ideálně z jednoho odvětví, aby byla analýza efektivní a měla vypovídací hodnotu.
Z reportu stránek se dozvíš:
- Míru zapojení návštěvníků stránky.
- Průměrnou interakci na příspěvek.
- Celkové interakce za měřené období.
- Počet příspěvků za měřené období.
- Počet komentářů za měřené období.
- Index výkonu stránky.
- Míra týdenního nárůstu nových sledujících.
- Počet lajků.
- Průměrný počet příspěvků za den.
- Absolutní nárůst fanoušků za měřené období.
- Procentuální nárůst fanoušků v měřeném období.
- Historie nárůstu fanoušků za 6 měsíců.
- Nejsilnější a nejslabší příspěvky napříč všemi měřenými Facebook stránkami.
Z reportu příspěvků se dozvíš:
- Příspěvky, u kterých Facebook stránka získala nejvíc lajků (včetně detailního rozboru konkrétních smajlíků: srdíčko, like, smutný, naštvaný, překvapený, apod.).
- Příspěvky, u kterých Facebook stránka získala nejvíc komentářů.
- Příspěvky, u kterých Facebook stránka získala nejvíc interakcí.
- Příspěvky, u kterých Facebook stránka získala nejvíc sdílení.
- Dny, ve kterých stránky nejčastěji přidávají příspěvky.
- Časy, během dne, kdy se nejčastěji přidávají nové příspěvky.
- Nejlepší přidané obrázky.
- Nejlepší přidaná videa.
- Nejlepší textové příspěvky.
- Nejčastější hashtagy v příspěvcích.
- Nejčastěji užívaná slova v příspěvcích.
