Co kdybys už konečně věděl, na jaké příspěvky budou fanoušci tvé Facebook stránky zaručeně reagovat?

Přestaň ztrácet čas metodou pokus/omyl, když existuje lepší řešení. Facebook Industry Report!

Díky tomtuto průzkumu konkurence mezi Facebook stránkami zjistíš, které příspěvky fungují, které mají nejvíc lajků, komentářů a sdílení. To vše v přehledné excel tabulce, ve které si vyfiltruješ ty nejúspěšnější příspěvky od své konkurence a rovnou si zobrazíš, o které konkrétně příspěvky šlo.

Tohle je tahák, o kterém se tvá konkurence nesmí dozvědět! Získej Facebook Industry Report a začni dělat Facebook marketing bez jediné koruny v reklamě ještě dnes! Získej sledovanost a reakce od fanoušků, kteří se na tvou stránku naučí vracet, protože zde bude obsah, který je baví.

Pošli mi žádost o zhotovení FIRu (Facebook Industry Reportu) a pošli až 50 Facebook stránek k analýze jejich výkonu. Ideálně z jednoho odvětví, aby byla analýza efektivní a měla vypovídací hodnotu.

Z reportu stránek se dozvíš:

  • Míru zapojení návštěvníků stránky.
  • Průměrnou interakci na příspěvek.
  • Celkové interakce za měřené období.
  • Počet příspěvků za měřené období.
  • Počet komentářů za měřené období.
  • Index výkonu stránky.
  • Míra týdenního nárůstu nových sledujících.
  • Počet lajků.
  • Průměrný počet příspěvků za den.
  • Absolutní nárůst fanoušků za měřené období.
  • Procentuální nárůst fanoušků v měřeném období.
  • Historie nárůstu fanoušků za 6 měsíců.
  • Nejsilnější a nejslabší příspěvky napříč všemi měřenými Facebook stránkami.

Z reportu příspěvků se dozvíš:

  • Příspěvky, u kterých Facebook stránka získala nejvíc lajků (včetně detailního rozboru konkrétních smajlíků: srdíčko, like, smutný, naštvaný, překvapený, apod.).
  • Příspěvky, u kterých Facebook stránka získala nejvíc komentářů.
  • Příspěvky, u kterých Facebook stránka získala nejvíc interakcí.
  • Příspěvky, u kterých Facebook stránka získala nejvíc sdílení.
  • Dny, ve kterých stránky nejčastěji přidávají příspěvky.
  • Časy, během dne, kdy se nejčastěji přidávají nové příspěvky.
  • Nejlepší přidané obrázky.
  • Nejlepší přidaná videa.
  • Nejlepší textové příspěvky.
  • Nejčastější hashtagy v příspěvcích.
  • Nejčastěji užívaná slova v příspěvcích.
Facebook stránky vybírej ze stejného odvětví, jedině tak bude mít analýza vypovídací hodnotu. Počet stránek není omezen.