Jednotlivé kroky obchodní strategie nám pomůžou rozvinout prodejní proces, organizovat své obchodní týmy a zvýšit šance na úspěch.

Na trhu se setkává konkurence v různé intenzitě, pokrytí a kvalitě poskytovaných služeb. Každá z našich konkurencí chce uspět a oslovit zákazníky, stejně jako my. Z tohoto důvodu je nutné zaměřit se na obchodní strategii, která na základě údajů z trhu a firemních cílů usnadní komunikaci  a obchod mezi námi a zákazníky.

obchodní strategie
ikonka plánování obchodní

Obchodní plánování

První fáze:

Výnosový plán

Definujeme obchodní plán, jakým způsobem dosáhneme svého cíle v oblasti obratu, při využití analytické metody SMART.

Druhá fáze:

Accounts

Přidělíme své obchodní síly k accountům s nejvyšší hodnotou. Lze využít obchodně-organizační struktury, např. stratifikace, nebo hunter and farmer.

Třetí fáze:

Kupující

Zjistíme, jakým způsobem naši zákazníci provádí nákupní rozhodnutí a které nákupní atributy jsou pro ně rozhodující.

ikonka realizace obchodu

Obchodní realizace

První fáze:

Prospektování

Naplníme prodejní trychtýře dostatečným množstvím obchodních příležitostí (leadů) k dosažení cíleného obratu.

Druhá fáze:

Řízení příležitostí

Nastavíme jeden konzistentní obchodní proces pro získání více zakázek, větších zakázek a častějších zakázek.

Třetí fáze:

Account management

Vytvoříme systém, který bude generovat nové příležitosti napříč existujícími accounty.

Čtvrtá fáze:

Plán pokrytí

Vytvoříme plán pokrytí tržního potenciálu formou přímých a nepřímých obchodních kanálů. Analýza prodejních kanálů z pohledu efektivity nákladů nám v budoucnu ušetří peníze.

Pátá fáze:

Partnerská strategie

Partnerská strategie zajišťuje, že pro naši společnost pracují správní partneři. To nám umožní pokrýt více trhu nákladově efektivním způsobem.

Šestá fáze:

Organizační design a talent strategie

Určení správného počtu pracovních sil tak, abychom dosáhli cílové výnosy pro daný rok. Definujeme konkrétní odpovědnosti, abychom maximalizovali odbyt.

Sedmá fáze:

Územní design

Každý v týmu může dosáhnout kvóty. Alokujeme nejlepší talenty do nejlepších teritorií. Poskytujeme týmu data pro aktivní oslovování accountů.

Osmá fáze:

Návrh kompenzací a nastavení kvót

Systémy odměn pomáhají přilákat a udržet „A“ hráče a řídit požadované prodejní chování a výkon, což naší společnosti umožní větší úspěch.

ikonka podpora obchodu

Obchodní podpora

První fáze:

Operativní prodej

Umožňuje automatizovat nevýdělečné činnosti a poskytnout správná data ve správný čas pro správné rozhodnutí.

Druhá fáze:

Otevření příjmových kanálů

Zvýšíme produktivitu každého člena týmu poskytnutím nástrojů, které zvyšují efektivitu týmu pro Go-to-Market strategii.

Třetí fáze:

Prodejní technologie

Budeme platit pouze za nástroje, které zvyšují příjmy. Integrujeme všechny své systémy pro bezproblémový proces napříč klíčovými funkčními oblastmi.

ikonka tečka oddělovač stránky
ikonka tečka oddělovač stránky

Máš konkrétní požadavek nebo otázku? Napiš mi.

Kontaktní údaje

emailfilip@zsf.cz
mobil(+420) 777 200 308
adresaPalackého třída 131, Brno - Královo Pole

Sleduj mě na sociálních sítích

Napiš mi ještě dnes!