Segmentace má za úkol hloubkově nahlédnout do tržního prostředí a porozumět každodennímu nákupnímu rozhodování kupujících.

Pomůže odlišit naši strategii od konkurence a sladit naši strategii s potřebami kupujících. Segmentace sama o sobě nefunguje, pokud není v souladu s:

segmentační strategie
ikonka graf

První fáze:

Tržní segmentace

Rozdělíme obecný trh na dílčí segmenty, které mají společné potřeby, priority a vybírají podobná řešení pro svou situaci.

ikonka lupa

Druhá fáze:

Account segmentace

Vysledujeme, které accounty ve našem tržním prostředí generují největší obrat v nejkratším časovém rozmezí.

ikonka zákazníka

Třetí fáze:

Zákaznická segmentace

Pochopíme, jak kupující provádí nákupní rozhodnutí v konkrétních accountech a trzích. Rozdělíme je do cílových skupin.

ikonka tečka oddělovač stránky

Objednej si konzultaci, kde tě provedu segmentační strategií

ikonka tečka oddělovač stránky

Máš konkrétní požadavek nebo otázku? Napiš mi.

Kontaktní údaje

email  filip@zsf.cz
mobil  (+420) 777 200 308
adresa  Palackého třída 131, Brno - Královo Pole

Sleduj mě na sociálních sítích

Napiš mi ještě dnes!