Segmentace má za úkol hloubkově nahlédnout do tržního prostředí a porozumět každodennímu nákupnímu rozhodování kupujících.

Pomůže odlišit naši strategii od konkurence a sladit naši strategii s potřebami kupujících. Segmentace sama o sobě nefunguje, pokud není v souladu s:

segmentační strategie
ikonka graf

První fáze:

Tržní segmentace

Rozdělíme obecný trh na dílčí segmenty, které mají společné potřeby, priority a vybírají podobná řešení pro svou situaci.

ikonka lupa

Druhá fáze:

Account segmentace

Vysledujeme, které accounty ve našem tržním prostředí generují největší obrat v nejkratším časovém rozmezí.

ikonka zákazníka

Třetí fáze:

Zákaznická segmentace

Pochopíme, jak kupující provádí nákupní rozhodnutí v konkrétních accountech a trzích.

ikonka tečka oddělovač stránky

Objednej si konzultaci, kde tě provedu segmentační strategií

ikonka tečka oddělovač stránky

Máš konkrétní požadavek nebo otázku? Napiš mi.

Kontaktní údaje

email  filip@zsf.cz
mobil  (+420) 777 200 308
adresa  Palackého třída 131, Brno - Královo Pole

Sleduj mě na sociálních sítích

Napiš mi ještě dnes!