blank

Facebook reklama na nové fanoušky

Facebook reklama lze vytvořit velmi výhodně a levně. V dnešní exkluzivní 99. Minutovce vám ukážu ultra rychlý návod na nastavení Facebook reklamy, která cílí na nové fanoušky (uživatele, kteří po zhlédnutí reklamy pravděpodobně kliknou na “To se mi líbí”).

Návod na Facebook reklamu jsem vytvořil tak, aby jste si jednotlivé části mohli zastavovat a nastavovat se mnou svým tempem. Celkové video vyšlo na krásnou 1 minutu, takže ty, kteří již něco z postupu znají nebude zdržovat.

Tajemství nejlevnější Facebook reklamy spočívá v její následné optimalizaci. Pro další konzultace jsem k dispozici na https://zsf.cz

Líbí se vám můj návod? Dejte Lajka!

blank

Nejlepší aplikace pro test webu zdarma

Dnes vám ukážu nejlepší aplikaci, kterou si můžete otestovat web, nebo e-shop a kterou stáhnete úplně zdarma (test zdarma je omezen na 500 stránek).

Odkaz pro stažení: https://www.screamingfrog.co.uk/

Je to jedna z nejlepších aplikací, které znám a které mi usnadní analýzu webu, když chci mít rychle přehled o tom, co stránce chybí.

Aplikaci Screaming Frog doporučují i další odborníci na SEO, nemusíte se toho bát, jen ji moc lidé mimo naši branži neznají.

blank

Vizuální prezentace

Člověk je vizuální tvor. Když budete prezentovat své výsledky klientovi, použijte graf, nebo infografiku. Podobně tuto techniku používají i politici na podporu svých argumentů. Dobře ví, že divám je také vizuální a pouze vyřčené čísla a poměry se rychle vytratí. Více v paměti zůstane graf, ideálně sloupcový, nebo spojnicový (trend).

blank

Rozhodnutí nechte zákazníkovi

Představte si situaci na trhu, kdy vás obchodník přemlouvá k nákupu jeho produktu. Na mě to tedy má efekt jako repelent na komáry. Takový vlezlý obchodník vás dokáže zaručeně odradit.

V dnešní Minutovce vám řeknu, proč je dobré nechat finální rozhodnutí na zákazníkovi a raději nechat volbu na něm, než za něj rozhodovat. Zákazníci totiž milují kontrolu nad situací, ale nesnáší, když je zjevné, že je chce obchodník do něčeho silou natlačit.

blank

Můj vlastní hashtag

Vlastní hashtag si můžete vytvořit už jenom tím, že ho začnete někde používat pravidelně. Ve skutečnosti ale hashtag nevlastníte, jenom prostřednictvím hashtagu filtrujete příspěvky, které jsou jím ocejchovány.

Pokud chcete používat nějaký brandový hashtag, jako třeba já #zeptejsefilipa je to dobrý nápad, ale nečekejte, že se tím nějak významně zvedne návštěvnost. K maximálnímu dosahu vašich příspěvků používejte obecné hashtagy z vašeho oboru, např. #marketing #marketingtips #digitalmarketing, nebo hashtagy, které používají některé konference, či barcampy.

Můžete také využít trendy hashtagů z aplikace Trendsmap.