Minutovky, Blog

Behaviorální marketing je komplexní analýza chování zákazníků

Behaviorální marketing můžete znát ze slovníčku marketingových pojmů.

Jedná se o analýzu nákupního procesu zákazníka a cílem je jeho optimalizace.

Čím lépe rozpoznáte chování zákazníka na vašem webu, nebo v obchodě, tím rychleji mu můžete nabídnout to, proč přišel. Představte si, že máte krámek s ovocem a lidé kolem 30 let si často chodí nakupovat brokolici v úterý v 17 hodin. Je pro vás mnohem lepší vystavit před obchodem polici s brokolicí právě v tuto dobu a provést reklamní upoutávku cílenou právě na tuto cílovou skupinu.

Úspěchem je rychlé rozpoznání, co zákazník hledá a co nejlepší a nejkratší obsloužení tím, co přišel koupit, nebo co koupit nepřišel, ale je pravděpodobné, že koupí, když to správně nabídnete.