in

Behaviorální marketing

Jak optimalizovat nákupní proces

Behaviorální marketing můžete znát ze slovníčku marketingových pojmů.

Jedná se o analýzu nákupního procesu zákazníka a cílem je jeho optimalizace.

Čím lépe rozpoznáte chování zákazníka na vašem webu, nebo v obchodě, tím rychleji mu můžete nabídnout to, proč přišel. Představte si, že máte krámek s ovocem a lidé kolem 30 let si často chodí nakupovat brokolici v úterý v 17 hodin. Je pro vás mnohem lepší vystavit před obchodem polici s brokolicí právě v tuto dobu a provést reklamní upoutávku cílenou právě na tuto cílovou skupinu.

Úspěchem je rychlé rozpoznání, co zákazník hledá a co nejlepší a nejkratší obsloužení tím, co přišel koupit, nebo co koupit nepřišel, ale je pravděpodobné, že koupí, když to správně nabídnete.


Líbí se ti moje marketingová show? Odebírej videa!
➜ http://bit.ly/ZeptejSeFilipa

➜ Mrkni na můj web https://zsf.cz

Co si o tom myslíš?

1 point
Upvote Downvote

Total votes: 1

Upvotes: 1

Upvotes percentage: 100.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%