in

Kam mizí objednávky z nákupního košíku

Jedna z hlavních příčin, která snižuje míru konverzí je přímo v košíku

V nákupním košíku e-shopu může docházet k takzvanému mizení objednávek. Kam taková objednávky z e-shopu může mizet se dozvíte v dnešní Minutovce.

Používáte propagační kupony? Může se totiž stát, že takové nevinné políčko, kam se vkládá slevový kupon, nebo slevový kód zapříčiní, že se vám začne zhoršovat míra konverze.

Ověřte si, zda skutečně správně funguje zadávání kuponu a zda máte současně aktivní nějakou inzerci, třeba re-marketingovou na zadání slevového kuponu pro ty návštěvníky, kteří košík opustili a nedokončili nákup, nebo máte speciální optimalizovanou stránku, na které kupony sdílíte.

To nejhorší co se může stát je, že v nákupním košíku sice políčko pro zadání slevového kuponu máte, ale nemáte viditelný žádný kupon nikde na webu.

Stane se pak následující:

➜ návštěvník se otráví nekonečným hledáním slevového kuponu a rozptýlí ho něco jiného (nákup nedokončí)

➜ návštěvník vzdá hledání kuponu, ale současně raději nenakoupí, protože nechce prohloupit, kdyby se takový kupon zčistajasna objevil.

➜ návštěvník najde portál se slevovými kupony a objeví jinou nabídku konkurenčního e-shopu.

➜ návštěvník najde kód ale nebude fungovat, raději objednávku nedokončí, protože nechce prohloupit, kdyby se takový kupon zčistajasna objevil a fungoval.

➜ návštěvník opustí košík a začne hledat na webu, následně se mu bude líbit nějaký jiný substituční produkt a vyřeší svou nákupní potřebu jinde a jinak.


Líbí se ti moje marketingová show? Odebírej videa!
http://bit.ly/ZeptejSeFilipa

Co si o tom myslíš?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%