
Komerční síla loga v patičce plakátu je zjevně docela malou službou, výměnou za vaši reklamu na akci. Když už se lidé dívají na plakát, zjistí datum konání akce a na akci přijdou, kdo z nich si zapamatuje, kdo byl partnerem akce z plakátu? Kdo pak provede nějakou interakci s danou značkou? Tato propagace na plakátu je dosti rozporuplná a od pořadatele, který chce mé peníze za tuto “reklamu” na plakátu bych požadoval něco víc.
Tato připomínající reklama funguje pouze pokud jste firma, která investuje do reklamy i na jiných místech, nebo je všeobecně v povědomí populace. V opačném případě máte jen drobné logo, zavěšené v ubohé velikosti někde v patičce plakátu, tísnící se vedle dalších mini-log firem. Od takové reklamy toho moc nečekejte a radši své peníze vložte do Adwords, nebo Facebook reklamy.