in

Kritické místo důvěryhodnosti webu

Sekce kontakty je dnes na ráně

Dnešní téma je o jednom z faktorů důvěryhodnosti na webu. Kritické místo je sekce kontakty. Když pomineme všechny další stránky, které jsou také důležité, stránka s kontakty je ze všeho nejdůležitější, pro získání důvěryhodnosti a samozřejmě kontaktních informací.

Co se potom stane, když se sekce kontakty pouze s kontaktním formulářem a žádnou další informací kdo web provozuje? Máte stejný pocit jako já, že se jedná o nějakou levárnu? Každý web, jehož majitel to myslí na internetu vážně, by měl mít stránku s kontakty řádně vyplněnou. Alespoň email a jméno, případně další kontakty jako mobil, skype apod. Pokud s webem podnikáte, nezapomeňte mít vyplněné i IČ a informaci, zda jste vedeni v živnostenském rejstříku, nebo v obchodním.

 


Líbí se ti moje marketingová show? Odebírej videa!
http://bit.ly/ZeptejSeFilipa

Facebook komentáře

Co si o tom myslíš?

0 points
Upvote Downvote