in

Marketing na zastávce

Kdy oslovit lidi? Když nemají co na práci

Dnešní Minutovka je o zamyšlení, kdy dát někomu reklamní letáček, nebo ho oslovit. Zkuste se zamyslet nad místy, kde lidé čekají, kdy jsou v klidu a nic je nerozptyluje, nikam nespěchají.


Takovým místem může být třeba autobusová zastávka, nebo fronta na koncert, určitě přijdete i na další místa.


V pondělí jsme byli s kamarády v Praze na Czech Bowl 2017 a stáli jsme v neskutečně dlouhé řadě na hamburger. Během toho čekání nás napadlo, že by byl docela dobrý kšeft, kdyby nás v té řadě oslovila nějaká hosteska s nabídkou nápoje do ruky. Všichni bychom si pití koupili, protože čekání bylo ještě tak na 10 minut. Tohle jsou přesně ty momenty, kdy je možné něco nabídnout. Ve chvíli, kdy nikdo nikam nespěchá.


Na vás je, aby jste nabídli něco lákavého, co se vybrané skupině lidí bude hodit.


Líbí se ti moje marketingová show? Odebírej videa!
http://bit.ly/ZeptejSeFilipa

Co si o tom myslíš?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%