blank

Proč založit více Facebook stránek

Máte nový produkt a chcete pro něj aktivně vytvářet nový obsah, kampaně a komunikovat s odlišnou cílovou skupinou, než kterou již máte pro své jiné produkty? Na Facebooku můžete vytvořit novou Facebook stránku, na které si umožníte komunikovat k jen k té správné cílové skupině.

V dnešním dílu Minutovek vám ukážu důvody, které mohou stát za založením nové Facebook stránky pro nový produkt, nebo službu.

Důvody pro založení odlišné Facebook stránky

  • lokální odlišnost
  • nový produkt má jinou cílovou skupinu
  • není žádoucí, aby se nová značka produktu spojovala s hlavní značkou (např. Tchibo a Jihlavanka)
  • jiný jazyk (lze požádat Facebook o multi-jazyčnou globální Facebook stránku
blank

Rozdíl mezi zákazníkem a spotřebitelem

Často se setkávám s dotazem, kdo je zákazník a kdo je spotřebitel a jak tyto dvě skupiny od sebe odlišit. V různých článcích se pak objevují informace, které popisují zákazníky, ale je myšlen spotřebitel a naopak.

Rozhodl jsem se udělal mezi zákazníkem a spotřebitelem přehledný díl Minutovek, ve kterém toto téma zcela vysvětlím a tím také uzavřu 😉 Máte k tomu nějaký komentář? Rád si jej přečtu pod videem, díííky 🙂

blank

Tímto slovem přesvědčíte muže i ženy

Chcete vědět jak přesvědčit muže, nebo jak přesvědčit ženy? V prvním dílu Minutovek se dozvíte tajné slovo, které vám pomůže znít důvěryhodněji.

Dva vědci ve Standfordu udělali experiment, který odpověděl na tuto otázku.

Co je víc přesvědčivé?

Já si myslím, nebo já cítím?

Sestavili dvě skupiny testovaných lidí a každé ukázali jednu větu:
Cítím, že darování krve, je největším přínosem pro společnost.
Myslím si, že darování krve, je největším přínosem pro společnost.

Lidé, kteří jsou více emotivní přesvědčila více věta s „Cítím“.
Lidé, kteří jsou více kognitivní, přesvědčila věta „Myslím si“.

Dále zjistili, že ženy lépe slyší na věty „Já cítím“
Muži lépe slyší na „Myslím si“.