Zpracování osobních údajů
Jakékoliv operace s osobními údaji. Typicky se jedná o shromažďování, strukturování, uložení, vyhledání, použití, zpřístupnění nebo šíření osobních údajů.
Minutová videa, každé úterý a čtvrtek na Youtube a iTunes.
Jakékoliv operace s osobními údaji. Typicky se jedná o shromažďování, strukturování, uložení, vyhledání, použití, zpřístupnění nebo šíření osobních údajů.
Spousta lidí používá špatné otázky, když něčeho chtějí dosáhnout. Ať se jedná o schůzku, pozvánku, nebo obchodní nabídku, věty, které vybízí k negativní odpovědi jsou stále dost rozšířené.
Špatná otázka je tedy ta, která vybízí k negativní odpovědi. Pokud tedy není naším záměrem, aby odpověď byla pravděpodobně negativní, poučme se z následujících příkladů.
Negativní: Nechceš si s námi zahrát fotbal?
Pozitivní: Chceš si s námi zahrát fotbal?
Negativní: Nechcete se zítra setkat v 15 hodin u nás v kanceláři?
Pozitivní: Chcete se zítra setkat v 15 hodin u nás v kanceláři?
Velmi lehce již mluvíme do tzv. manipulativních technikách. Pokud byste měli zájem, abych se technikami manipulace a rétoriky zabýval více, napište do komentářů.
Media Channel Cross Effects je způsob ovlivnění reklamy v jednom médiu podobnou reklamou v jiném médiu.
V praxi to funguje tak, že v televizi, nebo na Youtube uvidíte reklamu např. na “100 tabletů týdně” od Alzy s tím zeleným mimozemšťanem a když po pár dnech posloucháte tuto podobnou reklamu v rádiu, vybavíte si i vizuální stránku této reklamy (toho zeleného šmejda).
Vzniká tedy efekt, který podporuje reklamní sdělení napříč médii. Tento efekt funguje pouze pokud zveřejníte reklamu ve více médiích různého typu. Ideálně audio reklama, reklama na plakátu, nebo video reklama.
Volná živnost je multiprofesní živnost. Sdružuje činnosti, které nevyžadují prokazování odborné ani jiné způsobilosti, stačí splňovat jen všeobecné podmínky.
▼
Volná živnost obsahuje veškeré výrobní a obchodní činnosti a služby, které nejsou zařazené mezi živnosti vázané, živnosti řemeslné ani živnosti koncesované.
▼
➜ Živnostenský rejstřík: http://www.rzp.cz/
➜ Druhy živností: https://www.zakonyprolidi.cz/cs/1991-455#cast2
Tvoříte reklamy na Facebooku a lámete si hlavu co znamená statistika “Zájem o příspěvek”? V dnešní minutovce vám na tuto otázku dám odpověď.
▼
Zájem o příspěvek je souhrn všech těchto reakcí uživatelů na váš příspěvek/reklamu:
➜ reakce na reklamu (like)
➜ sdílení příspěvku
➜ uplatnění nároku na nabídku (využití nabídky)
➜ náhled fotografie
➜ zhlédnutí videa
➜ kliknutí na odkaz
Při tvorbě této marketingové show si běžně připravuji díly dopředu před natáčením. Tento obsah připravuji díky obchodnímu plánu, který mám předem jasný. Během příprav vznikají skripta, která v podstatě popisují části, o kterých chci mluvit. Tyto popisky a poznámky pak přetvořím do blogového článku, který právě čtete v mém blogu na zsf.cz i v popisku videa na Youtube. Mám tedy s jednou přípravou už 2 místa, kde se obsah objeví.
Při exportování videa mám ale možnost exportovat i pouze zvuk. Ten pak použiji jako audio podcast, protože Minutovky můžete poslouchat i na iTunes. Mám tedy už třetí obsah, který pořád čerpá z jedné přípravy.
Další příležitost distribuce je nahrát video (do 1 minuty) na můj Instagram účet. Zde může video zaujmou zase jiné návštěvníky, kteří mě třeba ještě neznají. Dalším obsahem může být třeba screenshot, do kterého přidám nějakou zajímavou hlášku z videa a tento obrázek budu sdílet na své Facebook stránce a ve Facebook skupinách.
Smysl tvorby mikro obsahu spočívá v tom, abyste si usnadnili práci a vytvořili specifické další obsahy z jedné hlavní přípravy, který přesně vyhovují očekávání lidí v konkrétních sociálních sítích. Bavte se a dejte svým fanouškům víc, než jen jeden obsah. Vytvářejte mikro obsahy!