in

Proč nekritizovat konkurenci

Protože kritika se vrací jako bumerang

Kritizování konkurence se vám nemusí vůbec vyplatit. Když se pouze omezíte na oznámení, v čem je vaše konkurence horší, neříkáte, v čem jste lepší vy.

I když máte nutkání říci svému klientovi něco peprného na adresu konkurence a přestože to bude pravda, při vysílání této negativní energie se i kus nalepí na vás. Ano, pokud vysíláme negativní energii, nějakým způsobem se v klientovi zanechá dojem, že i my jsme součástí takového negativního pole.

Proto je lepší a praktičtější konkurenci nepomlouvat a celé obchodní setkání naladit do pozitivního stylu. Klient musí odcházet spokojený a ne plný informací jak moc špatné firmy tu kolem něj jsou.

Pokud budete chtít kritizovat, volte správná slova tak, aby jste zůstali profesionály, kteří mají nadhled.


Líbí se ti moje marketingová show? Odebírej videa!
http://bit.ly/ZeptejSeFilipa

Co si o tom myslíš?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%