in

Struktura reklamního účtu na Facebooku

Jak si poradit s reklamou na Facebooku


Nastavení Facebook reklamního účtu spočívá v přípravě. Existují 3 prvky, které musíte dobře promyslet, před investicí do reklam na Facebooku:

Kampaň

Kampaň – vytvořte novou kampaň vždy k nové URL adrese, na kterou chcete posílat návštěvy (v případě vybraného druhu cílení na web)

Reklamní sestavy

Reklamní sestavy – vytvářejte více sad reklam a úzce je specifikujte podle výsledku z provedené segmentace trhu a profilů person.

Reklamy

Reklamy – Využijte možnost cílení na Instagram (pokud se to hodí) a využijte vizuální podobu reklamy tak, aby se v ní vaše cílová skupina viděla. Udělejte jim reklamy na míru a použijte minimum textu v reklamním banneru.

[Tweet theme=“tweet-box-normal-blue“]Kampaně, reklamní sestavy a reklamy. Znáš k čemu to všechno?[/Tweet]


Líbí se ti moje marketingová show? Odebírej videa!
http://bit.ly/ZeptejSeFilipa

Co si o tom myslíš?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%