in

Teleshopping metoda a copywriting

Začněte s problémem a nabídněte řešení, jen hned neprodávejte

Prodejní text by měl existovat na konverzních stránkách, které přímo slouží k objednání produktu. Pokud ve svých textech píšete o vhodnosti nějakého řešení (čili produktu/služby) pro určitou situaci (problém), je lepší na takové stránce nic neprodávat.

Větší důvěryhodnost získáte, když se budete věnovat i ostatním značkám a zmíníte i jejich výhody. Jednostranné recenze a názory, které nadržují jednomu produktu čtenáři nemusí uvěřit.

 


Líbí se ti moje marketingová show? Odebírej videa!
http://bit.ly/ZeptejSeFilipa

Co si o tom myslíš?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%