in

Trpný a činný rod v copywritingu

Texty, které přitahují pozornost

Správný copywriting je zásadní pro marketingovou komunikaci. Dnes vám řeknu, jaký rozdíl je mezi trpným rodem a činným. Tyto dvě větné polohy přímo ovlivňují pocit čtenáře a správným použitím můžete situaci buď vylepšit, nebo zhoršit.

Která věta vám vyzní lépe?

A) V tomto článku jsou popisované různé tipy jak získat více zakázek.

B) Tento článek popisuje různé tipy jak získat více zakázek.

Věta A) je v trpném rodě a zní tak nějak distančně. Není to úplně tak příjemné číst jako rod činný.

Věta B) je v činném rodě. Když takovou větu čtete, vtahuje vás do děje, např. „Kovboj vešel do baru“ je rod činný a když budu chtít čtenáře vtáhnout do děje, použiji „Kovboj vchází do baru“.


Líbí se ti moje marketingová show? Odebírej videa!
http://bit.ly/ZeptejSeFilipa

Co si o tom myslíš?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%