Minutovky, Blog

Tvorba mikro obsahu

Při tvorbě této marketingové show si běžně připravuji díly dopředu před natáčením. Tento obsah připravuji díky obchodnímu plánu, který mám předem jasný. Během příprav vznikají skripta, která v podstatě popisují části, o kterých chci mluvit. Tyto popisky a poznámky pak přetvořím do blogového článku, který právě čtete v mém blogu na zsf.cz i v popisku videa na Youtube. Mám tedy s jednou přípravou už 2 místa, kde se obsah objeví.

Při exportování videa mám ale možnost exportovat i pouze zvuk. Ten pak použiji jako audio podcast, protože Minutovky můžete poslouchat i na iTunes. Mám tedy už třetí obsah, který pořád čerpá z jedné přípravy.

Další příležitost distribuce je nahrát video (do 1 minuty) na můj Instagram účet. Zde může video zaujmou zase jiné návštěvníky, kteří mě třeba ještě neznají. Dalším obsahem může být třeba screenshot, do kterého přidám nějakou zajímavou hlášku z videa a tento obrázek budu sdílet na své Facebook stránce a ve Facebook skupinách.

Smysl tvorby mikro obsahu spočívá v tom, abyste si usnadnili práci a vytvořili specifické další obsahy z jedné hlavní přípravy, který přesně vyhovují očekávání lidí v konkrétních sociálních sítích. Bavte se a dejte svým fanouškům víc, než jen jeden obsah. Vytvářejte mikro obsahy!