
Při tvorbě této marketingové show si běžně připravuji díly dopředu před natáčením. Tento obsah připravuji díky obchodnímu plánu, který mám předem jasný. Během příprav vznikají skripta, která v podstatě popisují části, o kterých chci mluvit. Tyto popisky a poznámky pak přetvořím do blogového článku, který právě čtete v mém blogu na zsf.cz i v popisku videa na Youtube. Mám tedy s jednou přípravou už 2 místa, kde se obsah objeví.
Při exportování videa mám ale možnost exportovat i pouze zvuk. Ten pak použiji jako audio podcast, protože Minutovky můžete poslouchat i na iTunes. Mám tedy už třetí obsah, který pořád čerpá z jedné přípravy.
Další příležitost distribuce je nahrát video (do 1 minuty) na můj Instagram účet. Zde může video zaujmou zase jiné návštěvníky, kteří mě třeba ještě neznají. Dalším obsahem může být třeba screenshot, do kterého přidám nějakou zajímavou hlášku z videa a tento obrázek budu sdílet na své Facebook stránce a ve Facebook skupinách.
Smysl tvorby mikro obsahu spočívá v tom, abyste si usnadnili práci a vytvořili specifické další obsahy z jedné hlavní přípravy, který přesně vyhovují očekávání lidí v konkrétních sociálních sítích. Bavte se a dejte svým fanouškům víc, než jen jeden obsah. Vytvářejte mikro obsahy!