Minutovky, Blog

Věrohodný popis produktu

Věrohodný popis produktu získáte tímto snadným trikem. Chápu, že váš produkt je úžasný a nemá chybu. Těžko byste chtěli do jeho popisku dávat něco negativního. Pojďme se na to podívat z druhé strany. Co je důvěryhodnější? Nestranná recenze, nebo vychválený produkt typu (Horst Fuchs telemarketing show)? Nechci nijak ubírat kouzlo a šarm panu Fuchsovi, ale důvěryhodnější bývá často recenze a dokonce i taková, která je od naprosto neznámého člověka.

Inspiraci pro věrohodnější popisek produktu si můžete vzít právě z takových recenzí, kde není jen vše růžové a vychválené. Mnohem lépe bude působit upřímnost, když o svém produktu napíšete, že “něco” neumí, nebo že se nehodí pro určitý způsob použití. Váš čtenář bude lépe přijímat informace, které jsou v pozitivním duchu a lépe jim uvěří.

Vyzkoušejte to. Funguje to!