in

Věrohodný popis produktu

Jak to napsat, aby se tomu lépe věřilo

Věrohodný popis produktu získáte tímto snadným trikem. Chápu, že váš produkt je úžasný a nemá chybu. Těžko byste chtěli do jeho popisku dávat něco negativního. Pojďme se na to podívat z druhé strany. Co je důvěryhodnější? Nestranná recenze, nebo vychválený produkt typu (Horst Fuchs telemarketing show)? Nechci nijak ubírat kouzlo a šarm panu Fuchsovi, ale důvěryhodnější bývá často recenze a dokonce i taková, která je od naprosto neznámého člověka.

[Tweet theme=“tweet-box-normal-blue“]Pochvalný popis produktu bude důvěryhodnější, když bude mít formu recenze.[/Tweet]

Inspiraci pro věrohodnější popisek produktu si můžete vzít právě z takových recenzí, kde není jen vše růžové a vychválené. Mnohem lépe bude působit upřímnost, když o svém produktu napíšete, že „něco“ neumí, nebo že se nehodí pro určitý způsob použití. Váš čtenář bude lépe přijímat informace, které jsou v pozitivním duchu a lépe jim uvěří.

Vyzkoušejte to. Funguje to!


Líbí se ti moje marketingová show? Odebírej videa!
➜ http://bit.ly/ZeptejSeFilipa

➜ Mrkni na můj web https://zsf.cz

Co si o tom myslíš?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%