in

Výhody barteru v podnikání

Barter se někdy hodí, ale ne vždy

Výhody barteru jsou v určitou chvíli výhodné pro obě strany. V podnikání online se často barter využívá formou výměny odkazů v patičce webu (dnes již pohřbená SEO strategie), nebo výměna log na partnerských akcích pořádaných spřátelenou společností.

Formy barteru

➜ produkt za produkt
➜ produkt za službu
➜ služba za službu

Hlavní výhodou je, že při barteru získáváte to, co jste chtěli, ale neodchází od vás peníze (peníze jsou směněny ve vašich službách, nebo čase, energii, či produktech).

Problémy s barterem

Problémem barteru je nadhodnocování služby, nebo riziko nedodržení kvalitativních podmínek, jaké by byly v případě běžného zakoupení služby. Tam kde nejsou peníze se může obchodník cítit, jakože za ně nedostal fakticky zaplaceno a celá transakce pak nemusí mít zcela očekávaný průběh. Dejte si pozor na výběr partnera pro barter a zvažte, zda nebude nakonec lepší si produkt koupit, případně si vyjednat množstevní slevu, nebo jiný typ výhody.


Líbí se ti moje marketingová show? Odebírej videa!
http://bit.ly/ZeptejSeFilipa

Co si o tom myslíš?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%