Zvýšení výkonu vaší prodejní síly pomocí reálného zákazníka

Mystery Shopping možná znáte pod pojmem „falešný zákazník“, je to skvělá služba, která pomáhá otestovat prodejní schopnosti vašeho personálu, aniž byste na prodejně byli osobně, což má obvykle za následek, že se prodejci snaží více, než když se nedíváte.

V ideálních podmínkách by měla práce vaše prodejce naplňovat. K tomu potřebují rozumět prodejním technikám, jak reagovat na námitky zákazníků a jak co nejlépe předvídat, mapovat a adresovat nevyřčené přednákupní otázky.

Když se bavím s klienty, kteří si Mystery Shopping objednávají u jiných společností, obvykle nezjišťují metodiku, ani kvalitu provedené služby. Spoléhají se na výsledky, které obvykle při nejlepším vyústí v obecné školení soft skills personálu.

Mystery Shopping, který provádíme my, je velmi konkrétně nastaven přímo danému odvětví, dopředu zjištěných atributů, které zákazníci při nákupu produktů zvažují a problematice prodejní psychologie, kterou je potřeba ovládat.

Poslechněte si podcast, ve kterém komentuji některé situace, které vyžadují vyškolení personálu.

Mizerné prodejní schopnosti při prezentaci luxusních hodinek

Krizový scénář na prodejně optiky při výpadku dodavatele Rayban

Mystery Shopping v prodejnách Luggi, Blažek a Le Premier

Máte zájem Mystery Shopping vyzkoušet ve vaší prodejně? Kontaktujte mě.