Pro nově vzniklý startup rodinné firmy, jsem zpracovával strategii pro vylepšení prezentace a demonstrace užitné hodnoty produktů The Green Pockets, což jsou závěsné kapsy ze speciální látky pro sázení květin a vylepšení dekorace interiéru i exteriéru bytů, domů a obchodních prostor.
- SEO analýza webu Blooming Walls, publikační plán pro blog.
- Návrh reklamní kampaně ve vyhledávání (Google, Seznam).
- Mentoring v oblasti obchodní strategie a produktová strategie.
Počáteční stav
Originální produkt s mezinárodním potenciálem
Rodinná firma Blooming Walls mě v roce 2017 požádala o go-to-market konzultaci. Jednalo se o barevné látkové kapsy na květiny, které lze zavěsit na zeď. Záměrem bylo navrhovat plně funkční obaly na květiny a vytvořit venkovní a interiérová příslušenství, která budou vyhovovat jakémukoli obytnému nebo pracovnímu prostoru.
Konzultace se prováděla na témata:
- Celková koncepce sociálních sítí.
- Marketingová strategie výběru značky.
- Návrh pro video kampaně.
- Micro Content strategie.
- Mentoring pro samostatnou správu sociálních sítí.
Řešení a výsledky
Mezinárodní expanze a raketový růst
Začali jsme produkt nabízet v českých květinářstvích, hobby prodejnách, zahradním architektům, ale to se moc nedařilo. Skutečný boom v prodejnosti začal až při expanzi do zahraničí, zejména Irsko, Velká Británie, Rakousko, Švýcarsko, Španělsko, Portugalsko, Polsko, Norsko, Německo, Francie, Belgie.
První zahraniční partner se ozval sám, když viděl kvetoucí stěnu domu v blízkosti frekventované silnice, kterou jsme osázeli kapsami The Green Pockets.
Objednej si konzultaci, kde posuneme i tvůj business
Nebo si vyber z dalších služeb:
Máš konkrétní požadavek nebo otázku? Napiš mi.
Kontaktní údaje
Sleduj mě na sociálních sítích
Kontaktní formulář