Twisto je platební metoda, která originálním způsobem zjednodušuje placení na internetu. Všechny nákupy se dají provést jedním klikem a informace o nich se shromažďují na jednom místě.

Twisto karta není navázaná na bankovní účet, zvyšuje tedy bezpečnost online nákupů. Výhodou jednotného úložiště je také to, že vidíte na první pohled, kolik utrácíte a můžete tedy své výdaje držet pod kontrolou.

twisto

Počáteční stav

Zájem o propagaci ambiciózní myšlenky a rozšíření Twisto karty

V roce 2015 jsem byl osloven zakladatelem a majitelem společnosti Twisto k účasti na vytvoření marketingové strategie. Projekt Twisto byl ve svých začátcích. Současně bylo potřeba připravit obchodní strategii pro navázání spolupráce s partnery, ideálně velkými společnostmi, které pro své zákazníky mohou zavést možnost Twisto placení.

Řešení a výsledky

Podpora při marketingové a obchodní strategii

Ve spolupráci s Wandall Films jsem navrhl sérii reklamních spotů, které měli prezentovat užitné hodnoty Twisto karty a uvést ji na trh ve známost. Bylo potřebné dostat z trhu na začátku data, co bude fungovat a na koho. Z tohoto důvodu jsem navrhnul několik různých typů kampaní, kde každá cílila na jiný věk, pohlaví a ekonomickou situaci zákazníka. Velkou výzvou bylo podpořit zvědavost u lidí, kteří využívají tradiční platební metody, mají tradiční banku (KB, ČSOB, apod.) a nemají zkušenost s alternativní moderní bankou (např. Paypal, Revolut, Monesa, apod.). V případě ČR, byla v roce 2015 míra nákupu na dobírku stále nejoblíbenější metodou platby a z evropských zemí nás čekal skutečný e-commerce boom. V rámci sledování ekonomických ukazatelů a každoroční nárůst útrat v eshopech placených bankovní kartou byl trend pro přijetí nové platební metody perfektně načasován.

Platí zde pravidlo, že velkou příležitost vidí jen malé procento podnikatelů a obvykle se ukrývá tam, kde se ještě nic neděje a nikdo o tom nepíše články.

Dle statistického průzkumu difúze inovací je ve společnosti 2,5 % inovátorů, což jsou mladí, vzdělaní, s přístupem k informačním zdrojům, ochotou riskovat a se znalostí předchozích technologií. Jsou také názoroví vůdci pro své okolí. Prezentace novinky na trhu (platební karta Twisto) mělo reprezentovat svobodu, nevázanost, získání času, bezstarostné vyřízení plateb a cool prvek. Díky velmi strohému bankovnímu prostředí, ve kterém za poslední roky vynikala kreativní kampaní snad jen Air Bank (…i banku můžete mít rádi) jsme měli velkou šanci získat pozornost inovátorů (Early Adopters).

Vytvořil jsem marketingovou strategii a media plán spojený s obchodní strategií. Pomohl jsem propojit Twisto s několika významnými FCMG společnostmi v ČR v rámci svých dobrých vztahů s top manažery. Drobnou výpomoc jsem poskytl s vyhledáváním programátorů pro pokrytí developerských kapacit.

ikonka tečka oddělovač stránky
ikonka tečka oddělovač stránky

Máš konkrétní požadavek nebo otázku? Napiš mi.

Kontaktní údaje

emailfilip@zsf.cz
mobil(+420) 777 200 308
adresaPalackého třída 131, Brno - Královo Pole

Sleduj mě na sociálních sítích

Kontaktní formulář