Show, Blog

10 největších problémů v marketingu

Marketing má své časté úskalí, kterých se dopouští hlavně ti, kteří se v marketingu pravidelně nevzdělávají.


Pokud sledujete moji marketingovou show, možná se vás nebude týkat ani jeden z následujících problémů. Určitě najdete inspiraci a třeba i prostor ke zlepšení, když si všech 10 největších problémů v marketingové strategii poslechnete.


Všechny uvedené marketingové problémy jsem v praxi zažil a musel k nim hledat řešení.


Mezi největší problémy v marketingu (a vlastně i nejčastější) patří:

  1. Problém komplexního produktu.
  2. Prodávání všem.
  3. Používání sociálních sítí jako distribučního kanálu.
  4. Rychlost a kvalita komunikace.
  5. Výmluvy.
  6. Zákazníci jsou hloupí.
  7. Špatná cenotvorba.
  8. Marketing není můj obor.
  9. Formální vystupování.
  10. Řízení času a priorit při budování brandu.