Blog, Show

3 kroky, jak nastartovat marketing pro jeden produkt

Dnešní díl je zasvěcen krokům, které je potřeba udělat, abychom 1. vybrali, 2. prezentovali a 3. poznali správný cílový segment pro náš produkt. Budeme se bavit o nezbytných krocích, kterými nastartujeme úžasný marketing, který zvýší váš prodej.

Ve videu vám prozradím úskalí, která nesou prezentace komplexních služeb. Jaké jsou ekonomické a marketingové faktory výběru jednoho produktu a co tím můžeme získat.

Představím vám proces tvorby stránky pro jeden produkt a vyzdvihnu základní kroky, o kterých byste měli uvažovat ještě před tvorbou webu. Názorně také ukážu způsob, jakým webovou stránku produktu neprezentovat.

Závěrem budu prezentovat segmentaci a její přímý vliv na vzhled a použitelnost produktového webu. Ukážu na konkrétních klientech možnosti rozdělení cílových skupin a také vám prozradím, jak zacílit např. na důchodce, o kterých si myslíte, že na internet nechodí.