Blog, Show

4 tipy pro SEO 2017

SEO 2017 je ze začátku roku velké téma. Vyhledávače fungují jinak, než minulý rok a je dobré provést změny, které povedou ke zlepšení viditelnosti ve vyhledávačích.

Zjednodušujte svůj copywriting

0:20 – Komprimace obsahu
Už není podstatné, zda máte článek dlouhý na normostranu. Pokud máte špatného copywritera, lidé i vyhledávače rychle poznají, že čtou článek plný textových výplní s nulovou hodnotou informací. Snažte se vyhnout rychlo-copywriterům a zaměřte se na kvalitativní hodnotu článku. Nezáleží na tom, zda bude mít text jen půl strany. Pokud sdělíte vše potřebné, stačí to. Zlepšíte si okamžitou míru odchodu a zvýšíte si svou online reputaci. K obsahu, který se snadno čte se vaši návštěvníci rádi vrátí.

Zvolte Frontmana

2:17 – Síla osobní značky
Velká jména Youtuberů jako Casey Neistat, nebo Pewdiepie jsou silné osobní značky. Z podnikatelského prostředí např. Gary Vaynerchuk, nebo Rand Fishkin, či nový americký prezident Donald J. Trump. Pokud máte značku, je někdy velice prospěšné, když se se zvukem značky staví i osobní brand. U Tesla motors aktivně přednáší a veřejně vystupuje Elon Musk a díky tomu posiluje Brand Voice. Budování a upevňování vztahu k osobní značce bude hrát v roce 2017 velkou roli.

UI a UX budou táhnout i výkon SEO

6:20 – UX jako SEO urychlovač
UX je stále málo probírané téma. Lidé se naučili nakupovat webové šablony a objeví se jen hrstka těch, kteří se trefí do té správné tak, aby byla použitelá. Žádná ideální varianta neexistuje a web je třeba stále upravovat a zlepšovat. Pro vyhledávače není důležitá jen rychlost načtení webu, ale velkou roli bude hrát i míra okamžitého opuštění (Bounce Rate) a délka setrvání na webu. Zaměřte se v roce 2017 na uživatelskou přívětivost stránek a nebojte se zeptat uživatelů, jak se jim web ovládá a zda informace které hledali objevili za krátkou dobu. Zeptat se jich můžete třeba na Facebooku, nebo pomocí chatu na webu.

Získávejte pozice i na Youtube

8:15 – Youtube SEO
Youtube je druhý největší vyhledávač v ČR, ale není doposud hojně osídlený podnikatelskou sférou. Ano, je zde mnoho Youtuberů, ale pořád je zde dost velký prostor začít. I zde funguje SEO a s příchodem možností pořádání živé semináře můžete Youtube snadno využít pro navazování nových kontaktů a výrazně pomůže při budování osobní značky.