
Obchodní týmy potřebují organizaci, pokud chcete, aby fungovali ve velkých společnostech. Představím vám 7 dominantních organizačních modelů, které využívá 90% všech B2B společností.
Obchodní strategie v B2B
Pro B2B strategii můžete využít tyto obchodně organizační modely:
- Stratifikace
- Hunter / Farmer model
- Geografické cílení
- Vertikální model
- Product overlay model
- Buyer role
- Hybrid model
Každý organizační model má své výhody a nevýhody, rozebereme si je a na konci dílu byste měli mít jasno v tom, který obchodní model se bude nejlépe hodit pro vaši organizaci.
Organizační modely obchodních týmů
Ať už zastáváte pozici obchodního ředitele, obchodního manažera, nebo máte na starosti obchodní týmy, tento díl je určený všem, kteří mají na starosti strukturu a organizaci společnosti, k dosažení co nejlepších obchodních výsledků.
Na konci dílu vám bude jasné, pro který obchodně organizační model se rozhodnout a co by nejlépe fungovalo ve vaší situaci.