
V dnešním speciálu jsme se vydal do města Brna, abych se podíval do výloh, a prodejen, jaké marketingové strategie obchodníci používají.
▼
Zaměřil jsem se na kreativní marketingové strategie, takže pozvánky k vyzkoušení produktů, doprovodný program, něco “navíc” apod. Ve videu uvidíte sami, jak velké zklamání Brno z pohledu marketingové inspirace v ulicích nabízí. Při procházkou hlavní třídou má člověk pocit, jakoby neviděl nic jiného než číslovky se slevami.
▼
Nejčastější sleva je 50% a tu mají na tolika místech, že je člověku až trapně. Ti odvážnější se vydali cestou 70% slevy. Objevil jsem ale naštěstí pár zajímavých obchůdků, které oslovují své zákazníky něčím jiným, než jen slevou. Více uvidíte ve videu.
▼▼▼
Napište do komentářů, jestli chcete více videí z města a poraďte mi, jaké téma by se vám líbilo.