in

Brno město slev

Když chybí nápady jak zaujmout, dávají se slevy

V dnešním speciálu jsme se vydal do města Brna, abych se podíval do výloh, a prodejen, jaké marketingové strategie obchodníci používají.

Zaměřil jsem se na kreativní marketingové strategie, takže pozvánky k vyzkoušení produktů, doprovodný program, něco „navíc“ apod. Ve videu uvidíte sami, jak velké zklamání Brno z pohledu marketingové inspirace v ulicích nabízí. Při procházkou hlavní třídou má člověk pocit, jakoby neviděl nic jiného než číslovky se slevami.

Nejčastější sleva je 50% a tu mají na tolika místech, že je člověku až trapně. Ti odvážnější se vydali cestou 70% slevy. Objevil jsem ale naštěstí pár zajímavých obchůdků, které oslovují své zákazníky něčím jiným, než jen slevou. Více uvidíte ve videu.

▼▼▼

Napište do komentářů, jestli chcete více videí z města a poraďte mi, jaké téma by se vám líbilo.

 

Líbí se ti moje marketingová show? Odebírej videa!
http://bit.ly/ZeptejSeFilipa

Co si o tom myslíš?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Komentáře je možné přidávat do 28.7.2017.