in

Chyby, které nevidíte na hlavní stránce webu

Důvod proč si lidé vyberou konkurenci jsou na hlavní stránce

Hlavní stránka je nejnavštěvovanější místo vašeho webu. Poradím vám, jak se vyhnout chybám, které mohou odradit vaše návštěvníky. Zaměříme se na podstatné části horní (header), středové (body) i spodní části (footer) hlavní stránky a poradím vám, jak si vše nastavit efektivně.

Tento díl je přímo nadupaný praktickými radami a tipy, jak z průměrné hlavní strany uděláte svého nejlepšího obchodníka.

Obsah dílu

0:36 Hlavní stránka webu
1:29 Konzistentní navigace
4:48 Položky v menu
8:59 Jak prezentovat reference
11:43 Klíčová slova pro hlavní stránku
14:57 Množství textu na hlavní stránce
17:24 Segmentace na hlavní stránce
21:29 Adresování problému cílovky
23:06 Vizuální pole hlavní stránky
24:40 Vizuální a textová prezentace
27:13 Odpovědi na časté otázky
28:28 Veřejně známá osoba v referencích
29:08 Patička (footer) na webu
31:49 Výzva k akci (call to action)

Líbí se ti můj channel?
➜ Dej to najevo odběrem: http://bit.ly/ZeptejSeFilipa

Jo a připravujte se na Valentýnské kampaně 😉 hlavní jarní marketingový svátek se blíží.

Co si o tom myslíš?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%