Show, Blog

Firemní blog

Firemní blog může být silnou zbraní v propagaci

Mnoho firem píše svůj blog jen o sobě a výsledkem jejich upřímného snažení není nic jiného než velmi slabá čtenost.

Aby byl firemní blog atraktivní a návštěvníci si jej rádi četli, musíte psát užitečné články, které jim pomůžou, inspirují je, nebo je pobaví. Když budete na koktejl párty a budete mluvit jen o sobě, také se s vámi nikdo nebude chtít bavit. Není to o vás, je to o čtenářích.

S reklamou na firemním blogu opatrně. Rozhodně není vhodné blog zaplnit mnoha odkazy na vaše produkty. Snažte se zachovat čistý styl a reklamu provádět naplánovanými kampaněmi.

Budujte si svou základnu čtenářů a komunikujte s nimi.

Pište o tématech, která zajímají vaši cílovou skupinu.

Vyhněte se kanibalizaci klíčových frází, na které cílíte na hlavním webu.

Ukázky firemních blogů

http://blog.silawebu.cz/

http://blog.uklidfackova.cz/