in

Focus Group

Focus group je výzkumná metoda pro získávání a posuzování zpětné vazby od spotřebitelů.

Testují se produkty a situace, které vyžadují vaši přítomnost a nestačí konvenční metody vyplňování online dotazníků.

Měří se uživatelská zkušenost, jak se produkt používá, jaký má tvar, barvu, jak se s ním pracuje (pohodlí, variabilita, funkce). U potravin je faktorem hodnocení chuť, struktura, vůně, apod.

S Focus Group se často setkáváme v procesu výroby nových hraček. Zde se nové koncepty hraček prezentují dětem, jak se jim s nimi hraje, co by vylepšili, nebo co se jim na hračce líbí.

Focus Groups vám pomohou ujasnit si, co je na vašem produktu skvělé a co by stálo za vylepšení. Můžete také včas zjistit, zda má vůbec smysl nový produkt uvádět na trh. Díky Focus Group můžete ušetřit nemalé peníze, které byste bez těchto důležitých informací mohli vyhodit oknem.

 


Líbí se ti moje marketingová show? Odebírej videa!
http://bit.ly/ZeptejSeFilipa

Co si o tom myslíš?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%