
Podnikatelský plán nebo také byznys plán je něco jiného než marketingový plán, přesto mají mnoho společného. Podnikatelský plán je „živý dokument“, pomůže vám průběžně kontrolovat, jak své vize a plány naplňujete. Aktualizujte svůj obchodní plán aspoň jednou za rok. Dnes vám řeknu co by měla obsahovat první část podnikatelského plánu.
▼
1. Popište v 30 sekundách, nebo v jednom krátkém odstavci svůj záměr (o čem je váš produkt, nebo služba).
▼
2. Proč je váš produkt jiný, nebo lepší než konkurence?
▼
3. Jaká je hodnota vašeho odvětví (odhad), kolik jsou lidé schopni v tomto odvětví utrácet a kdo je konkurence?
▼
4. Jakým způsobem plánujete vydělávat peníze (kontinuální platby, jednorázové platby, produkt u kterého si mohou inzerenti zaplatit reklamu, Freemium). Jaké jsou další cesty, jak vydělat peníze s tímto produktem.
▼
5. Jaká je strategie/vize? Kde se vidíte za 5, 10 let?