Blog, Show

Jak vytvořit 10x lepší obsah

Jak vytvořit 10x lepší obsah


Často se setkávám s požadavky typu: „Chceme být na první straně na určité klíčové slovo“, což je špatně položená otázka. Správná otázka by měla být: „Jak můžeme vytvořit 10x lepší obsah, než kdokoli na určité klíčové slovo“.


Líbí se ti můj channel?
http://bit.ly/ZeptejSeFilipa

10x inspirace 10x lepších obsahů na webu

http://www.howacarworks.com/
http://www.lightyear.fm/
https://www.ifixit.com/guide
https://zipplist.co/
https://www.android.com/phones/whichphone/
https://nomadlist.com/
http://fivethirtyeight.com/features/fandango-movies-ratings/
http://blog.froont.com/9-basic-principles-of-responsive-web-design/
http://www.siegemedia.com/creation/best-infographics

Kritéria pro 10x lepší obsah

➜ Skvělé UX a UI na jakémkoli zařízení.
➜ Poskytuje jednoznačně pozitivní zkušenosti uživatelů prostřednictvím uživatelského rozhraní, vizuální, layout, fonty, vzory, atd.


➜ Obsah, ve kterém je některá kombinace typu: vysoce kvalitní a důvěryhodný, užitečný, zajímavý a nevšední.
➜ Značně se liší rozsahem a podrobností oproti jiným pracem na toto téma.


➜ Rychle se načte a je použitelný na jakékoli zařízení nebo prohlížeči.
➜ Vytvoří emocionální reakci úžasu, překvapení, radosti, předpovědi, a / nebo obdivu.


➜ Je vysoce sdílená zpětnými odkazy z citací, webů, nebo sociálních sítích.


➜ Řeší problém, nebo odpovídá na otázku tím, že poskytuje komplexní, přesné a mimořádné informace nebo zdroje.

1 krok

➜ Pokud jste objevili téma, o kterém víte, že lidi zajímá, vytvořte hloubkový vhled do tohoto tématu.
➜ Zajímalo by mě, které nové filmy mají nejlepší hodnocení.

2 krok

➜ Zvažte unikátní úhel pohledu na toto téma.
➜ Souhrny filmů
➜ Ocenění vs. Popularita
➜ Kritici vs. Uživatelé
➜ Filtrování podle dostupnosti (ke dostání na youtube, netflix, hbo, amazon..)
➜ Vše už bylo vytvořeno před námi, ale ještě nikdo neudělal hloubkový vhled do důvěryhodnosti zdrojů:

Vybrané téma:
➜ Kterému hodnocení mohu věřit?

3 krok

➜ Vytvoříme silnou metodu, který půjde obtížně replikovat.
➜ Parametry analýzy filmových portálů:
➜ Kdo dostává vysoké / nízké hodnocení?
➜ Upřednostňuje se nějaký žánr nad jinými?
➜ Komu mohu věřit?
➜ Odvozuje se hodnocení od získaných cen?

Vytvoříme dostatečné množství testovaných filmů. Aplikujeme statistický model pro vyhodnocení dat.

4. krok

➜ Nalezneme jedinečnou a silnou cestu, jak tento obsah prezentovat.
➜ Skupina FiveThirtyEight tento průzkum udělala: http://bit.ly/fivethirtyeight-studie
➜ Provedli několik statistických vyhodnocení s uvedením metodologie a své úvahy a vyhodnocení zveřejnili v přehledné a podrobné formě. Výsledkem je několik přehledných grafů.