
Jak vytvořit 10x lepší obsah
▼
Často se setkávám s požadavky typu: „Chceme být na první straně na určité klíčové slovo“, což je špatně položená otázka. Správná otázka by měla být: „Jak můžeme vytvořit 10x lepší obsah, než kdokoli na určité klíčové slovo“.
▼
Líbí se ti můj channel?
➜ http://bit.ly/ZeptejSeFilipa
10x inspirace 10x lepších obsahů na webu
➜ http://www.howacarworks.com/
➜ http://www.lightyear.fm/
➜ https://www.ifixit.com/guide
➜ https://zipplist.co/
➜ https://www.android.com/phones/whichphone/
➜ https://nomadlist.com/
➜ http://fivethirtyeight.com/features/fandango-movies-ratings/
➜ http://blog.froont.com/9-basic-principles-of-responsive-web-design/
➜ http://www.siegemedia.com/creation/best-infographics
Kritéria pro 10x lepší obsah
➜ Skvělé UX a UI na jakémkoli zařízení.
➜ Poskytuje jednoznačně pozitivní zkušenosti uživatelů prostřednictvím uživatelského rozhraní, vizuální, layout, fonty, vzory, atd.
▼
➜ Obsah, ve kterém je některá kombinace typu: vysoce kvalitní a důvěryhodný, užitečný, zajímavý a nevšední.
➜ Značně se liší rozsahem a podrobností oproti jiným pracem na toto téma.
▼
➜ Rychle se načte a je použitelný na jakékoli zařízení nebo prohlížeči.
➜ Vytvoří emocionální reakci úžasu, překvapení, radosti, předpovědi, a / nebo obdivu.
▼
➜ Je vysoce sdílená zpětnými odkazy z citací, webů, nebo sociálních sítích.
▼
➜ Řeší problém, nebo odpovídá na otázku tím, že poskytuje komplexní, přesné a mimořádné informace nebo zdroje.
1 krok
➜ Pokud jste objevili téma, o kterém víte, že lidi zajímá, vytvořte hloubkový vhled do tohoto tématu.
➜ Zajímalo by mě, které nové filmy mají nejlepší hodnocení.
2 krok
➜ Zvažte unikátní úhel pohledu na toto téma.
➜ Souhrny filmů
➜ Ocenění vs. Popularita
➜ Kritici vs. Uživatelé
➜ Filtrování podle dostupnosti (ke dostání na youtube, netflix, hbo, amazon..)
➜ Vše už bylo vytvořeno před námi, ale ještě nikdo neudělal hloubkový vhled do důvěryhodnosti zdrojů:
Vybrané téma:
➜ Kterému hodnocení mohu věřit?
3 krok
➜ Vytvoříme silnou metodu, který půjde obtížně replikovat.
➜ Parametry analýzy filmových portálů:
➜ Kdo dostává vysoké / nízké hodnocení?
➜ Upřednostňuje se nějaký žánr nad jinými?
➜ Komu mohu věřit?
➜ Odvozuje se hodnocení od získaných cen?
Vytvoříme dostatečné množství testovaných filmů. Aplikujeme statistický model pro vyhodnocení dat.
4. krok
➜ Nalezneme jedinečnou a silnou cestu, jak tento obsah prezentovat.
➜ Skupina FiveThirtyEight tento průzkum udělala: http://bit.ly/fivethirtyeight-studie
➜ Provedli několik statistických vyhodnocení s uvedením metodologie a své úvahy a vyhodnocení zveřejnili v přehledné a podrobné formě. Výsledkem je několik přehledných grafů.