Twitter

Zkrácená definice:

Twitter je sociální síť, která umožňuje uživatelům publikovat a sdílet krátké zprávy nazývané tweety.

Úplná definice:

Twitter je online platforma, kde uživatelé komunikují pomocí tweetů, což jsou krátké zprávy omezené na 280 znaků. Umožňuje rychlou výměnu myšlenek, novinek a informací. Twitter je důležitý pro marketéry, protože nabízí možnost rychle a efektivně komunikovat se zákazníky, sledovat trendy, budovat povědomí o značce a podílet se na konverzacích relevantních pro jejich obor. Může také sloužit jako nástroj pro sledování zpětné vazby od zákazníků a rychlé reagování na jakékoliv dotazy nebo problémy.

Příklady z reálné situace:

  1. Restaurace používá Twitter pro zveřejnění svých denních menu a speciálních nabídek.
  2. Mobilní operátor používá Twitter pro rychlé reagování na dotazy a stížnosti zákazníků.

Špatné použití nebo pochopení výrazu:

Neprofesionální nebo ofenzivní tweety mohou poškodit reputaci značky. Ignorování dotazů nebo stížností zákazníků na Twitteru může vést k negativní zákaznické zkušenosti.

Otázky k zamyšlení:

  1. Jaký obsah by měl být na Twitteru sdílen, aby zaujal moji cílovou skupinu?
  2. Jak mohu využít Twitter pro posílení vztahu s mými zákazníky?
  3. Jak mohu efektivně sledovat a reagovat na zpětnou vazbu zákazníků na Twitteru?

Citát:

„Nejlepší reklama je spokojený zákazník.“ – Bill Gates

Přeloženo z originálního citátu: „Your most unhappy customers are your greatest source of learning.“ – Bill Gates.

Picture of Filip Novák

Filip Novák

Oblasti marketingu se věnuji více než dvě dekády. Rád pomohu i vám prostřednictvím konzultací, mentoringu nebo školení.

Kniha Opakovaný prodej

„Nejlepší firmy prodávají opakovaně, zatímco ostatní jen hledají nové zákazníky.“

Kniha obsahuje:

Objednejte si knihu!