
3 psychologické taktiky pro získání okamžité důvěryhodnosti
Už se vám stalo, že jste prezentovali svoje služby nebo svou práci bez velkého úspěchu? Lidé zkrátka nechtěli uvěřit, že mluvíte pravdu? Zní vaše proslovy příliš prvoplánově, že chcete prodat? Existují 3 úvodní taktiky, jak podpořit důvěryhodnost svých tvrzení i v případě, že vás lidé vidí poprvé v životě.
▼
1. Taktika – argumentujte proti svému produktu. Většina marketingových claimů, nápisů, reklam, vychvaluje prodávaný produkt. V přehnané verzi toho mistrně dosáhl známý Horst Fuchs. Ale co když nejste tak důvtipný jako Horst?
Žádný produkt není pro všechny a proto je dobré zjistit, komu by se váš produkt nemusel hodit a tuto skupinu ze začátku své prezentace zmínit.
▼
2. Taktika – lidi milují přesná čísla. Mnohem lépe funguje konkrétní číslo, než zaokrouhlené, nebo orientační hodnota (je to něco kolem …).
▼
3. Taktika – podpořte svá tvrzení odbornými studiemi. Není nic lepšího, než svůj vlastní názor podpořit výzkumem autorit, vědců a ověřených statistických portálů.