
Co dělat když klient nezaplatí? V této chvíli se toho dá dělat už jen málo. Vnímání (percepce) je v podnikání všechno. Ukážu vám, jak si pojistit, abyste dostali za svou práci zaplaceno.
▼
Spousta z vás se bojí si říct o peníze předem a pak se dostáváte do problémů s neplatícími klienty.
▼
Líbí se ti můj pořad? Podpoř mě odběrem!
➜ http://bit.ly/ZeptejSeFilipa
Řekněte si vždy o peníze dopředu
➜ Můžete naučit své klienty, jak se k Vám chovat. Zda budou váš business brát vážně, se odvíjí od toho, zda vy působíte na své okolí tímto stylem. V jakém stavu je Váš web? Odráží dojem, že se o své podnikání staráte, že jste takový profesionál, za které se považujete a kterým jistě jste?
➜ Učíme ostatní, jak se k nám mají chovat. Dr Phil
➜ Berte v úvahu, že lidé, kteří vás neznají, vás budou hodnotit podle toho, co slyší a vidí a vnímají z vaší prezentace. Dokonce i tón hlasu v telefonu hraje výraznou roli.
Nedůvěra, nebo výmluvy?
➜ Vyhněte se myšlenkám, že platba předem je neslušná
➜ Pokud vás někdo vyzve k odběru vaší služby emailem, např. v případě konzultace, napište své ceny a volné termíny a napište to takto:
Pro objednání konzultace, klikněte na link níže. Jakmile provedete objednávku, zorganizuje konzultaci.
➜ Pokud jste dotázáni na službu telefonem, reagujte takto:
Skvělé, velmi rád vám pomohu s vaší situací. V dalším kroku vám zašlu email s odkazem na objednávku konzultace. Jakmile konzultaci objednáte a přijmu platbu na účet, potvrdím čas konzultace a začneme.
Jak vhodně nastavit jasné hranice
➜ Jak taktně nastavit podmínky, pro klienty, kteří by mohli přijít pozdě na konzultaci.
▼
Musí to vědět již od začátku
➜ Můj čas je důležitý a stejně tak i Váš. Pokud se opozdíte na schůzku, tento čas ztratíte, pokud se neobjevíte vůbec, budete platit stejně, jako kdyby schůzka proběhla. Na oplátku mohu slíbit, že se na naše smluvené setkání připravím a dorazím včas.
➜ Dorazit pozdě z tebe dělá tlusťocha!