
Klíčová slova jsou aktuálním prostředkem k získání požadovaných dat z vyhledávačů. Marketéři a SEO odborníci se zabývají analýzou těchto klíčových slov tak, aby nalezli ty nejzajímavější.
Následně se provádí příprava plánu, nasazení obsahové strategie, on-page optimalizace a provádění linkbuildingu v dlouhodobém plánu.
Budete tak úspěšní, jak dobré příležitosti na klíčová slova objevíte a získáte si své fanoušky rychleji, když se nebudete omezovat pouze na ty nejvíce konkurenční klíčová slova.
Být kreativní v klíčových frázích přináší ovoce už jen z principu. Klíčová slova, která vás napadají hned v hlavě pravděpodobně již napadli i vaši konkurenci. Zkuste to jinak.
Klíčová slova se týkají i názvů domén. To je taky takové klíčové slovo. Tady ale jde spíš o to, zda si jméno domény snadno zapamatuji. Domény se snadno zapamatovatelným názvem mají lepší šanci na vracející návštěvníky, protože ví kam mají jít.
Klíčová slova vám mohou vydělat miliony, pokud je v marketingové strategii správně použijete s obsahovým plánem.