
Naučím vás kouzla v ceníku, efekt volavky (Decoy Effect), efekt asymetrické dominance a vysvětlím na praktických příkladech, jak snadno můžeme oklamat mozek a nabídnout mu to, co chceme.
Tvorba ceníku – efekt volavky
Ukážu vám, jak upravit ceník tak, aby se zvolená (drahá) varianta stala tou nejkupovanější – efekt volavky (Decoy effect).
Která kulička je menší?
Díl se zaměřuje na demonstraci optických klamů, na kterých si moje tvrzení sami vyzkoušíte (náš mozek se dá docela dobře oblbnout). Předvedu také, jak takových mezer využít v obchodním vyjednávání a povím vám, jak lze ze zvolené položky v ceníku, udělat logicky nejvýhodnější koupi.
Je to oranžová, nebo hnědá?
Který stůl je delší?
Zapeklitá cenotvorba
Ceníky řešíme všichni, ovšem troufnu si říct, že ne všichni se nad cenotvorbou pozastavujeme a řešíme její dopad na psychiku zákazníka. Tento díl má pomoci všem marketérům a podnikatelům k samostatné tvorbě ceníku, který dává smysl a pomáhá lépe prodávat.
Asymetrická dominance v ceníku
Využijeme vizální manipulace a optických klamů, pro tvorbu ceníku. Napište do komentářů jak se vám video líbí a dejte mi Lajka, díky tomu budu vědět, že vás takové téma zajímá a že se mám tomuto tématu věnovat v některém z příštích videí.