Show, Blog

Landing page přitáhne konverze

Landing page zvýší konverze na vašem webu!


Jedná se o stránku, která se ukáže po kliknutí na reklamu (bannerovou, nebo textovou). Definice na wikipedia – landing page.

➜ Úkolem landing page je konverze. Jedná se o stránku, která má získat od návštěvníka jeho kontaktní údaje (email, mobil, jméno) za stažení nějakého materiálu, nebo přímý nákup produktu.


Líbí se ti moje marketingová show? Odebírej videa!
http://bit.ly/ZeptejSeFilipa

Navigace na landing page

➜ Landing page nepotřebuje navigaci, protože se zaměřuje na maximalizaci efektivity k provedení konverze. Jakékoli další odklony od landing page snižují její efekt.

➜ Neprezentujte žádné odkazy na sociální sítě, žádné butony, sdílení, odkazy na více informací.

➜ Prezentujte stručně všechny informace přímo na landing page.

Design landing page by měl být také vizuální

➜ Dobrý design zvýší možnost konverze. Prezentujte vizuálně prostředí, ve kterém se váš produkt běžně používá.

➜ Pokud např. inzerujete hotel u moře, nepopisujte slunné pláže, rovnou ukažte obrázek.

➜ Prezentujte obrázkem nebo videem.

➜ Nejvýraznější prvek na stránce by měla být call-to-action. Prezentujte formulář, nebo tlačítko v úrovni viditelnosti stránky bez zascrolování.

Nadpis landing page musí přitáhnout pozornost

➜ Nadpis je velmi důležitý. Může být doplněn o podnadpis. Přemýšlejte o něm jako o nadpisech obsahu titulních stran časopisů. Tyto totiž mají přitáhnout pozornost a o to samé nám jde u landing page. Ideálně adresujte problém, nebo užitek pro cílovou skupinu.

Call-to-action – kam ji umístit

➜ Nikdy nepožadujte více informací, než je nutné k získání základních informací. Příliš složité formuláře odradí.

➜ Vždy prezentujte jen jedno call-to-action. To můžete na stránce opakovat, pokud se jedná o delší popisnou stránku, kterou je potřeba scrolovat.

Minimalizace bounce-rate

➜ Velmi úzce souvisí s bannerem, či odkazem, který je na stránku přivedl. Přivedl ty správné uživatele?

➜ Rozdělení podle účelu

Squeeze page

➜ Stránka, která nás vyzývá k registraci, abychom získali nějakou nabídku. Není zde žádný odkaz na hlavní stranu běžného webu, uživatel má možnost pouze stránku zavřít, nebo provést konverzi.

➜ Video nesmí být dlouhé.

➜ Pokud je na stránce video, 70% uživatelů nebude číst text. Ale 30% ano, proto je nutné mít text velmi relevantní a velmi účelný a také optimalizovaný pro vyhledávače.

Launch page

➜ Stránka, která upozorňuje na spuštění nějakého produktu, nebo služby. Může obsahovat odpočítávání.

➜ Vyzývá uživatele k zanechání email kontaktu, na který pak zašle informace o spuštění stránky, případně nějaký dárek.

Product page

➜ Produktová stránka (prodej ebooku, knihy, produktu, nebo služeb, či aplikací).

Členská stránka

➜ Prezentace výhod členství.

Vlastní URL nebo přímo doména

➜ Pro landing page je možné využít přímo novou doménu, nebo vytvořit tuto stránku na vaší doméně.