Show, Blog

Mapa zákaznické zkušenosti

Mapa zákaznické zkušenosti je přehled všech styčných bodů, kdy se s vámi zákazník přímo i nepřímo setkává na své cestě za vaším produktem. Díky rozkreslení této mapy zjistíte, kde by mohl být zákazník spokojený a kde nespokojený a jak byste mu mohli jeho zkušenost s vámi vylepšit. Budeme se tedy bavit o tom, kde konkrétně se můžete zlepšovat.

Do takové zkušenosti nepatří jen úsměv a produktový trénink, který má vaše prodavačka. Je to i vše okolo, kde někdy nejde předejít nečekaným situacím. Dobrá zpráva je, že většině situací můžete jít naproti skvělým zákaznickým servisem.

V dnešním dílu vám ukážu co vše je potřeba při Customer Journey zvážit a jaké myšlenky a pocity zákazníka provází v každé části jeho rozhodovacího procesu. Cílem je, aby se minimalizoval špatný pocit zákazníka v kterémkoli místě jeho cesty a výsledný dojem by ho měl motivovat k opakované návštěvě.

Dnešní díl je vhodný pro všechny podnikatele s kamennou pobočkou, nebo přímým prodejem.