
Marketingová telepatie je způsob, jakým zjistíme, to, co si o nás, nebo o našem produktu zákazník myslí. Jsou to první jeho myšlenky a dojmy na začátku nákupního procesu.
Nákupní bariéry
Pokud zjistíme nákupní bariéry, můžeme je zbořit promyšlenou marketingovou komunikací. I zákazník si přeje, aby si něco vybral, my mu jen pomůžeme si vybavit, jak moc náš produkt vlastně chce a pomůžeme přetlačit nákupní bariéry nákupními argumenty.
Prodejní argumenty a nákupní motivace
V určitých situacích se zákazník snaží koupi předejít nějakým argumentem, který ho od konverze drží dál. Například na koupališti se bude prodávat zmrzlina. Zákazník na ni dostane chuť, ale nákupní bariérou se stane zmrzlina, kterou má doma v ledničce, kterou koupil za výhodnou cenu a proto si raději peníze nechá a nákup neprovede. Vydrží to. Pokud by byl s tímto typem chování zmrzlinář seznámen, může udělat reklamu, na které bude tato situace vtipně zobrazena takto: Mladík se zmrzlinou obklopen ženami a výstižný nápis “Tohle doma nezažijete!”
Díky znalosti zákazníka a jeho nákupních bariér můžete výrazně zvýšit prodejnost svých produktů. Sledujte dnešní díl a dozvíte se jak na to.
Do komentářů napište produkt, o kterém si myslíte, že má nejvíce prodejních bariér a zkuste napsat o jaké se může jednat.
Ilustrace ve videu podléhají licenci.