in

Marketingový a grafický rozbor billboardů 1/2

Jaká je úroveň komerční grafiky v Brně

Marketingový a grafický rozbor billboardů mě lákal už od prvního natáčení venku. Dnes vychází díl, kdy svůj plán plním a rozebereme si rovnou 4 billboardy u brněnského výstaviště. Do hodnocení billboardů jsem zapojil i své fanoušky na Facebook stránce, takže o zábavu bude postaráno.

Billboardy jsme hodnotili známkou od 1 do 10 a hodnotily se dva parametry. První je marketingová hodnota, čili jakou zprávu, nebo jakou informaci mi billboard předává, co mám udělat za akci po jeho shlédnutí, zda je srozumitelné, co konkrétně tím vystavovatel billboardu myslel a jaký to mělo cíl. Druhé hledisko byla grafická stránka, čili jaký je řez, odsazení, barvy, kvalita fotografie, způsob umístění a emoce.

Komentáře z Facebooku k prvnímu billboardu (BVV)

Komentáře z Facebooku k druhému billboardu (Mall)

Komentáře z Facebooku k třetímu billboardu (WaterLife)

Komentáře z Facebooku ke čtvrtému billboardu (Účetnictví)

Ti, kteří jste se nevyjádřili na Facebooku, můžete tak udělat níže v komentářích tohoto Youtube videa. Budu se moc těšit na vaše podněty, co se vám líbilo a co ne.


Líbí se ti moje marketingová show? Odebírej videa!
http://bit.ly/ZeptejSeFilipa

Co si o tom myslíš?

1 point
Upvote Downvote

Total votes: 1

Upvotes: 1

Upvotes percentage: 100.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%