in

MRAŽENÝ COLD CALL

Když se studené volání nevyplácí

Operátoři call center (tzv. navolávači) sice nemají úplně jednoduchý job, ale nikdo je to dělat nenutil. Jak se cítíte, když vám volá „navolávač“, který vám do telefonu cokoli nabízí, aniž byste vy cokoliv poptávali?

Studený telefonát se v našich končinách dělá s mnoha chybami.

Rozhovor není personalizovaný. Operátor nemá tušení komu volá a je mu to jedno.

Navolávač mluví hlavně o sobě a nabízí hlavně svůj produkt bez zjištění, zda by se mi produkt hodil, nebo zda jsem vůbec v takové nákupní fázi.

Navolávač nemá alternativní nabídku v případě, že jeho hlavní konverzní call-to-action odmítnu.

Často se stává, že navolávač opakuje telefonát po pár měsících s úplně stejnou nabídkou a začíná slovy: Dobrý den, naposledy, když jsme se spolu bavili tak jste mi říkal, že se mám ozvat, až budu mít nějakou zajímavou nabídku, takže volám….“. Což je samozřejmě výmysl a možná se takto spoléhají na horší paměť části populace, zejména té starší.

Více se dozvíte v dílu. Napište do komentářů, jaké další chyby operátoři call-center dělají, když vás obtěžují po telefonu.


Líbí se ti moje marketingová show? Dej mi Lajka 🙂